וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההשפלה נמשכה: אייאקס הפסידה 4:0 לפיינורד במשחק שחודש ללא קהל

שלושה ימים אחרי שהאוהדים מאמסטרדם פוצצו את ההתמודדות בפיגור של שלושה שערים בדקה ה-56, חימנס השלים שלושער מיד עם חידוש המשחק והאלופה חגגה באצטדיון הריק

תקציר: אייאקס - פיינורד 4:0/ספורט1

הקלאסיקר ההולנדי בין אייאקס לפיינורד ביום ראשון פוצץ בעקבות התפרעות אוהדי המארחת, שעשו ככל שביכולתם כדי לטרפד את המשך המשחק כתוצאה מהיכולת העלובה שהציגה קבוצתם שנקלעה לפיגור 3:0 משפיל במחצית, והיום (רביעי) זה היה מחזה עצוב עוד יותר כאשר באצטדיון ריק מקהל, במשחק שנמשך ל-35 הדקות האחרונות שלו, ספגו המקומיים גם את הרביעי והובסו 4:0 ביוהאן קרויף ארנה הריק מקהל.

כזכור, אוהדי אייאקס השליכו לכר הדשא אבוקות וחפצים ולא הותירו לשופט ברירה אלא להוריד את שחקני הקבוצות לחדרי ההלבשה בדקה ה-56. אייאקס מאז הספיקה לפטר את המנהל המקצועי וון מיסלינטאט והכאוס באמסטרדם בעיצומו, אבל המשבר העמיק היום כאשר פיינורד השיגה את ה-0:4, שלוש הנקודות והגדילה את הפער ביניהן ל-9 נקודות בתום חמישה מחזורים - הותירה את אייאקס עם ניצחון בודד במאזנה.

שחקני אייאקס מושפלים על ידי פיינורד במשחק ללא קהל. GettyImages
כאוס באמסטרדם/GettyImages

ביום ראשון היו אלו סנטי חימנס (9 ו-18) ואיגור פאישאו (37 מבישול של חימנס) שהשפילו את אייאקס כהוגן, וחימנס השלים שלושער ומעורבות בכל ארבעת השערים כאשר כבר בדקה ה-59, בדקה השלישית של ההתמודדות המחודשת, קבע 0:4 ממסירה של קווינטן טימבר שרשם את בישולו השני במפגש ולחימנס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully