וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העלייה המטאורית של ז'ואאו קאנסלו יכולה לסבך את ברצלונה

המגן המושאל שוב כבש, בקטלוניה חוששים שמנצ'סטר סיטי תדרוש עליו סכומים שלא יאפשרו את רכישתו. ומי צפוי לתפוס את מקומו של דה יונג הפצוע?

תקציר: באיירן מינכן - בוכום 0:7/ספורט 1

"מדהים", "משוגע", "ברצלונה בעננים". אלה רק חלק מהכותרות הבוקר (ראשון) בכלי התקשורת בספרד, ביום שאחרי ה-2:3 המטורף של ברצלונה על סלטה ויגו. הקטלאנים נקלעו לפיגור ביתי כפול בדקה ה-76, אבל תוך שמונה דקות, בדקות 81, 85 ו-89, השיבו בשלושה שערים משלהם, ניצחו 2:3 וחזרו למקום הראשון ב"לה ליגה" לפחות עד הדרבי הגדול של מדריד שייערך הערב.

זה היה משחק נוסף שבו שני המצטרפים החדשים, ז'ואאו קאנסלו וז'ואאו פליקס, נתנו את הטון. המגן הבקיע את שער הניצחון דקה לפני תוספת הזמן והקשר שהצטרף מאתלטיקו בישל ללבנדובסקי את הראשון מבין השניים שלו והעלה את מאזנו למוערבות בחמישה שערים בשלושת המשחקים האחרונים.

באשר לקאנסלו, הוא בשני משחקיו הראשונים בהרכב ברצלונה במסגרת הליגה עם שני שערים ובישול במאזנו ואם ימשיך ככה אין ספק שברצלונה תרכוש אותו ממנצ'סטר סיטי בסיום העונה - אם תצליח להגיע לסיכום עם אלופת אירופה, כי בהסכם ביניהם אין סעיף הנוגע לרכישה. צריך להודות שלקאנסלו לא היה משחק טוב, אבל בצד ההתקפי שוב עשה את המוטל עליו ובסופו של דבר ייזכר כגיבור הערב ביחד עם לבנדובסקי.

ז'ואאו קאנסלו, מגן ברצלונה. רויטרס
בקצב הזה ברצלונה לא תוכל להשאירו עונה נוספת. קאנסלו/רויטרס

עוד בכדורגל עולמי

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

כידוע, המגן הפורטוגלי בן ה-29 הסתכסך עם פפ גווארדיולה בעונה שעברה, הושאל בינואר לבאיירן מינכן, אבל גם שם התקשה לפלס את דרכו להרכב, חזר למנצ'סטר והקיץ הושאל פעם נוספת, לברצלונה אליה קיווה להצטרף כבר בעונה שעברה. "קאנסלו מוערך בכ-25 מיליון יורו, אבל הוא מושאל ובקצב הזה המחיר שלו רק יעלה ויוכל להגיע לסכומים שברצלונה כבר לא תוכל לשלם כדי להשאירו", נכתב ב"מונדו דפורטיבו"

בסיום התראיין גם קאנסלו, שהודה: "היה לי משחק לא טוב, היו לי המון טעויות, אבל בכדורגל צריך לדעת להישאר מפוקסים עד הסוף ואני שמח שלקחנו את שלוש הנקודות - שזה הדבר החשוב ביותר. אני יודע שבכדורגל אוהבים אותך כשאתה טוב ומעיפים אותך כשאתה לא, ככה זה ".

פרנקי דה יונג, קשר ברצלונה. רויטרס
ייעדר לפחות בחודש הקרוב. דה יונג/רויטרס

לצד האופוריה ביום שאחרי, בברצלונה גם התעוררו לבוקר בו כבר ברור להם שפרנקי דה יונג, שנפצע במשחק, יחמיץ לפחות את שבעת המשחקים הבאים של הקבוצה - נגד מאיורקה וסביליה בהמשך השבוע, מול פורטו, גרנאדה, אתלטיק בילבאו, שחטאר דונייצק והקלאסיקו הגדול נגד מדריד בסוף חודש אוקטובר. בימים אלו גם פדרי עדיין סובל מפציעה ולא צפוי לשוב בחודש הקרוב, עשוי לשוב למשחק נגד בילבאו ב-22 באוקטובר, כך שצ'אבי יצטרך למצוא פתרון למרכז השדה לכל הפחות בחודש הקרוב.

הקשרים שעומדים לרשות צ'אבי כעת ויכולים להחליף את דה יונג הם אוריול רומאו, אילקאי גונדואן, גאבי, סרג'י רוברטו, פרמין לופס הצעיר וגם ז'ואאו פליקס, כך שנראה שגאבי יהיה זה שיירד לעמדה אחורית יותר, אם כי גם גונדואן יכול למלא את החסר. כך או אחרת, דיי ברור שהרביעייה של רומאו, גונדואן, גאבי ופליקס תמצא את עצמה בהרכב על בסיס דיי קבוע בתקופה הקרובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully