וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תוך 8 דקות: ברצלונה הפכה מ-2:0 ל-2:3 ענק על סלטה ויגו

ניצחון ענק לבארסה, שבדקה ה-74 עוד פיגרה 2:0 אבל הפכה מצמד של לבנדובסקי (81 ו-85) ושער נהדר של קאנסלו (88). ג'ירונה הביסה 3:5 את מאיורקה

תיקתקנו, 22.9/ספורט1

ברצלונה הוכיחה הערב (שבת) שהיא לא רק כדורגל יפה וסוחף, אלא גם ווינרית, כשהצליחה לגבור 2:3 על סלטה ויגו בזכות מהפך אדיר, אחרי שמחקה פיגור 2:0 ב-10 הדקות האחרונות. הניצחון העלה אותה זמנית לפסגה ויפעיל לחץ על הבלאנקוס לפני הדרבי שלהם מול אתלטיקו מדריד בראשון.

ז'ואאו קאנסלו, ברצלונה. רויטרס
וואו. איזה גול, איזה מהפך. קאנסלו/רויטרס

ברצלונה - סלטה ויגו 2:3

איזה ניצחון מתוק, ואין ספק שהוא שווה יותר משלוש נקודות. בארסה כבר הייתה על סף הפסד כשפיגרה 2:0, אבל חזרה בצורה מרשימה, ואף מרהיבה, עם שלושה גולים בדקות הסיום, כשכל אחד יפה מהשני. בדקה ה-19 לארסן העלה את סלטה ליתרון אחרי איבוד כדור מיותר של בארסה וסיומת מצוינת עם בעיטה לפינה רחוקה. בדקה ה-76 סלטה יצאה למתפרצת ודוביקס כבש אחרי בישול יפה של אספס וקבע 0:2.

נדמה היה שהמשחק הוכרע, אבל אז זה התחיל. ז'ואאו פליקס הלוהט הקפיץ באלגנטיות ללבנדובסקי, שהקפיץ פנימה וקבע 2:1 בדקה ה-81. מהר מאוד הפולני השלים צמד, אחרי חילופי מסירות, בישול של ז'ואאו קנסלו וסיומת יפה של החלוץ שהשווה ל-2:2 בדקה ה-85. ואז, בדקה ה-88 הגיע השער היפה מכולם: גאבי מסר כדור גאוני מעבר לכל ההגנה, וקנסלו היה שם כדי לקבוע 2:3 ענק. גם צ'אבי יודע: אחרי שתי חמישיות רצופות, על בטיס ואנטוורפן, הגיע ניצחון דחוק, אבל לא פחות מרשים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
רוברט לבנדובסקי, ברצלונה מול סלטה ויגו. רויטרס
צמד מהיר וקטלני, כמו בימיו הגדולים. לבנדובסקי/רויטרס
אנסטסיוס דוביקס, ברצלונה מול סלטה ויגו. רויטרס
הריחה כבר ניצחון. סלטה/רויטרס

ג'ירונה - מאיורקה 3:5

הקבוצה המפתיעה של פתיחת העונה טיפסה בסטייל לפסגה, לפחות באופן זמני. ג'ירונה רושמת את פתיחת העונה הטובה בתולדותיה בליגה הבכירה וסופרת חמישה ניצחונות רצופים, כאשר כלל לא מן הנמנע שתסיים את המחזור עם ההתקפה הפורה ביותר בספרד. ודאט מוריצ'י כבש בפנדל מוקדם (4) לזכות מאיורקה, אבל דויד לופס החל בבליץ (26) של ארבעה שערים תוך פחות מ-20 דקות: ארטם דוביק הפך מהנקודה הלבנה (33), איבן מרטין (37) ויאנחל הררה (45) הוסיפו. דוביק תרם גם בישול לסאביו (57), שסיפק בעצמו אסיסט למרטין לפני כן. אבדון פראץ צימק בצמד מאוחר (89, 93), אך מאיורקה נותרה בתחתית עם שלושה הפסדים בשישה מחזורים.

משחקים נוספים:

אלאבס - אתלטיק בילבאו 2:0
לבילבאו: איניאקי וויליאמס (18), אויהאן סאנסט (76)

סביליה - אוסאסונה 0:0

אלמריה - ולנסיה 2:2
לאלמריה: סרחיו אריבאס (59 ו-69). לולנסיה: דייגו לופס (14), חאבי גוארה (64).

יום ראשון בליגה הספרדית

ריאל סוסיאדד - חטאפה (15:00)
ראיו וייקאנו - ויאריאל (17:15)
לאס פלמאס - גרנאדה (19:30)
בטיס - קאדיס (19:30)
אתלטיקו מדריד - ריאל מדריד (22:00)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully