וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"עושה דברים שלא נעשו פה": קיין קבע שיא היסטורי בבאיירן מינכן

החלוץ האנגלי כבש שלושער והוסיף צמד בישולים בשביעייה על בוכום ושבר את שיאם של מולר, קלוזה ומנדז'וקיץ': "הקבוצה נראית שמחה יותר איתו"

תקציר: באיירן מינכן - בוכום 0:7/ספורט 1

בגרמניה רגילים לראות תצוגות של חמישיות, שישיות ושביעיות של באיירן מינכן, אך דווקא היום (שבת) ה-0:7 על בוכום היה ניצחון שונה שהעלה לכותרות בעיקר את הארי קיין שכבש את השלושער הראשון שלו מאז שהצטרף לאלופה הגרמנית מטוטנהאם בקיץ האחרון. בנוסף לשלישייה שהבקיע, החלוץ האנגלי הוסיף צמד בישולים והעלה את באיירן לפסגת טבלת הבונדסליגה.

קיין בשערו השביעי העונה בליגה הגרמנית, הפך לשחקן הראשון של באיירן מינכן לכבוש לפחות 6 שערים ב-5 המשחקים הראשונים שלו במדי הקבוצה במסגרת המקומית. הוא שבר בכך את השיא של גרד מולר, מירוסלב קלוזה ומריו מנדז'וקיץ' שכבשו 5 שערים באותו פרק זמן של משחקים. מעבר לכך, האנגלי רשם שיא נוסף שהפך לראשון להיות מעורב ב-10 שערים ב-5 המשחקים הראשונים שלו בבונדסליגה, כשהמאזן שלו עומד על 7 שערים ו-3 בישולים. סך הכל, מפתיחת העונה ובכל המסגרות, קיין מעורב ב-12 שערים במדי הבווארים.

עוד בכדורגל עולמי

הארי קיין באיירן מינכן. GettyImages
נהנה בבאיירן מינכן. קיין/GettyImages

האנגלי עצמו הוסיף: "שיחקנו טוב מאוד היום ובמנטליות הנכונה. עשינו את זה קל עבורנו, כולם הופיעו בצורה נהדרת. אני מתחיל להכיר את הקבוצה טוב יותר בכל משחק והדברים עובדים טוב מאוד עבורי ועבור כל שאר הקבוצה".

ב"קיקר" הגרמני כינו את ההופעה של קיין כ"היסטורית" והוסיפו: "הוא עושה דברים שלא עשו בקבוצה. באיירן מינכן נראית שמחה איתו ונהנית יותר מכדורגל".

יש מי שהעניקו בגרמניה את הקרדיט האמיתי לניצחון לאשתו של קיין שהגיעה לראשונה לאליאנץ ארנה יחד עם בנם בן 5 השבועות שהגיע לראשונה לצפות באביו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully