וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאפו גומס שוקל פרישה: "נתתי הכול לכדורגל, לא רוצה לסיים ממורמר"

הקשר הארגנטינאי ששוחרר מסביליה לא פוסל אפשרות לסיים את הקריירה בגיל 35 ועדיין מתרגש מהזכייה במונדיאל: "העבודה הקשה השתלמה בצורה שלא יכולתי לדמיין"

תיקתקנו, 22.9/ספורט1

בימים האחרונים של חלון ההעברות ערכה סביליה ניקוי אורוות ובין היתר התירה את חוזהו של אלחנדרו "פאפו" גומס, קשרה הארגנטינאי בן ה-35. למרות דיווחים על חזרה אפשרית לאיטליה או מעבר לערב הסעודית, השחקן לא מצא קבוצה אחרת אחרי שהיה בסגל של האנדלוסים בשלושת מחזורי הליגה הראשונים וגם בהפסד בפנדלים למנצ'סטר סיטי בסופרקאפ האירופי. הוא ממשיך להתגורר בסביליה ובריאיון לעיתון "אקו די ברגמו" (כיכב במשך שבע שנים באטאלנטה) סיפר כי הוא לא שולל פרישה מכדורגל.

"כרגע אני נהנה מהשהות שלי בסביליה ומקווה להצעה המתאימה", אמר. "אם היא לא תגיע, אני אשקול פרישה. נתתי הכול לכדורגל ואני לא רוצה לסיים ממורמר. להסתכל לאחור ולהפנים שזכיתי באליפות העולם, זה עדיין מרגיש לא אמיתי. זה גרם לי להבין שהעבודה הקשה והמחויבות שלי לאורך הקריירה השתלמו בצורה שלא יכולתי לדמיין".

פאפו גומס, שחקן נבחרת ארגנטינה. רויטרס
עדיין לא מאמין שהוא אלוף עולם. פאפו גומס/רויטרס

גומס פתח בהפסד הסנסציוני של ארגנטינה לערב הסעודית במחזור הפתיחה של שלב הבתים במונדיאל בקטאר, ולאחר מכן רשם עוד 50 דקות בשמינית הגמר מול אוסטרליה, מה שלמעשה היה משחקו האחרון במדי האלביסלסטה. ב-17 הופעות בנבחרת כבש שלושה שערים, כולל שניים בדרך לזכייה בקופה אמריקה 2021. לאחר סיום דרכו בנבחרת התרוצצו שמועות לגבי הטלת כישוף מצדו על ג'ובאני לו סלסו.

את סביליה עזב אחרי שלוש עונות שבמהלכן כבש 10 שערים ב-90 הופעות בכל המסגרות, כולל זכייה בליגה האירופית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully