וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינייסטה: "צ'אבי היה אמיץ לקחת את התפקיד, הוא הגיע בתקופה קשה"

כוכב ברצלונה לשעבר שיבח את חברו: "מקווה שהעונה הזו תהיה עוד יותר מוצלחת. לאמין ימאל כישרון יוצא דופן שיהפוך לשחקן מאוד מיוחד"

תיקתקנו, 22.9/ספורט1

צ'אבי סיכם אמש (שישי) על הארכת חוזהו בברצלונה - פרס על יכולת נהדרת שהציגו הקטלאנים מאז שובו של שחקן העבר האהוב לקבוצה, הפעם בתפקיד המאמן. גם אנדרס אינייסטה, אחד מחבריו הטובים ביותר (לפחות על כר הדשא), התרשם מהעבודה שעושה האיש שעל הקווים. "החזרה שלו למועדון הגיעה בתקופה קשה מכל הבחינות, והיה לו האומץ לקחת את התפקיד", אמר אינייסטה.

הקשר שעדיין לא תלה את הנעליים הוסיף ואמר: "ככל שעבר הזמן העניינים נהיו חיוביים יותר. אתה חייב לתת את המקסימום בברצלונה, ואני מקווה שהעונה הזו תהיה עוד יותר מוצלחת".

אינייסטה כמובן לא שכח להחמיא לילד הפלא לאמין ימאל ואמר: "לשחק בברצלונה ובנבחרת ספרד בגיל 16 זה לא דבר קל - להיפך, זה קשה מאוד. הוא בחור צעיר שכל עתידו עוד לפניו. אני מקווה שהוא ימשיך לעבוד, יש לי כישרון יוצא דופן שיהפוך אותו לשחקן מאוד מיוחד".

הקשר המופלא זכה ב-32 תארים עם ברצלונה. כשנשאל איזה היה הכי מיוחד, התחמק ואמר: "התואר הגדול ביותר היה להפוך לשחקן בקבוצה הבוגרת של המועדון, זה תמיד היה החלום הכי גדול שלי. אני שמח שעברתי אצל כל כך הרבה מאמנים ושיחקתי עם שחקנים מדהימים באצטדיון נהדר".

צ'אבי (משמאל) במשחקו האחרון במדי ברצלונה מקבל את סרט הקפטן מידי אנדרס אינייסטה. רויטרס
היו ימים. צ'אבי ואינייסטה/רויטרס

לבסוף, על הפרק החדש בקריירה של ליאונל מסי אמר אינייסטה: "כשדברים מסתדרים לחבר שלי זה תמיד משמח. ליאו כובש ומשמח אנשים, זה נהדר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully