וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנצ'סטר סיטי השוותה שיא, גווארדיולה "כועס על ההתנהגות" של רודרי

הטרבליסטית רשמה ניצחון שישי ברציפות מפתיחת העונה, הקשר הורחק ולא ישחק נגד ארסנל: "מקווה שהוא למד את הלקח. אני יכול לקבל כרטיס, הוא חייב להיות זהיר ולשמור את העצבים שלו בפנים. הוא לא הקשר הטוב בעולם"

תקציר ניצחונה של מנצ'סטר סיטי 0:2 על נוטינגהאם פורסט/ספורט1

מנצ'סטר סיטי תישאר שבוע נוסף בפסגת הפרמיירליג אחרי ה-0:2 על נוטינגהאם פורסט. פיל פודן וארלינג הולאנד, כמובן, היו הכובשים בצד של הטרבליסטית בניצחון השישי ברציפות מפתיחת העונה, במה שהפך את פפ גווארדיולה למאמן הראשון בתולדות הפרמיירליג לעשות זאת פעמיים, כשהנוספים הם קווין קיגן עם ניוקאסל (1994/95), ז'וזה מוריניו בצ'לסי (2005/06), קרלו אנצ'לוטי בצ'לסי (2009/10) ויורגן קלופ בליברפול (2019/20).

השער הראשון של פודן הגיע אחרי 46 מסירות שבנו את המהלך שהוביל לשער של האנגלי המוכשר, ובכך הפך לשני בתולדות הליגה עם הכי הרבה מסירות שהובילו לשער, 2 פחות מה-48 שהובילו לשער של נאסר צ'אדלי במדי טוטנהאם נגד קווינס פארק ריינג'רס. גם הולאנד המשיך בשלו עם שערו ה-8 העונה בפרמיירליג, אך לאלופה יש גם סיבה לדאגה לקראת המשחקים הקרובים.

עוד בכדורגל עולמי

רודרי, אחד משחקני המפתח של הקבוצה ואולי הקשר האחורי הטוב בעולם, הורחק 27 שניות אחרי פתיחת המחצית השנייה, במה שהיה לאדום המהיר ביותר במחצית שנייה בפרמיירליג מאז עונת 2006/7. הספרדי חנק את מורגן גיבס-וייט, ולמעשה עם האדום הישיר שראה מהשופט, קבע כי לא ישחק בגביע הליגה נגד ניוקאסל, במחזור הקרוב נגד וולבס, אבל גם לא יהיה במחזור שאחריו נגד ארסנל באצטדיון האמירויות, במה שעשוי להיות אחד המשחקים הקריטיים העונה של התכולים.

גווארדיולה התייחס להרחקה של רודרי ולא חסך בביקורת כלפי הקשר שלו: "אני כועס על ההתנהגות שלו. אני מקווה שהוא למד את הלקח. לרודרי יש שליטה לשלוט בעצמו ובאמוציות שלו. אני יכול לקבל כרטיס צהוב, אבל לרודרי אסור לקבל כרטיס כזה. אני לא יכול לשחק, הוא שחקן וחייב לשמור את העצבים שלו בפנים ולהיות זהיר. הוא לא הקשר הטוב בעולם".

פפ גווארדיולה מאמן מנצ'סטר סיטי לצד פיל פודן. GettyImages
היו לו גם סיבות לשמוח. גווארדיולה ופודן/GettyImages

אוהדי האלופה האנגלית הביעו את החשש שלהם בעקבות ההרחקה של רודרי מ-3 המשחקים הקרובים ורשמו ברשתות החברתיות: "אין לו תחליף, עם החסרון עם קווין דה בראונה אין עוגן בקישור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully