וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למרות ה"אופי", צ'אבי הודה: "משחק רע". דה יונג יחמיץ את הקלאסיקו

מאמן ברצלונה ניתח את המהפך הדרמטי על סלטה ויגו: "בדרך כלל היינו מפסידים במשחקים מהסוג הזה". קאנסלו: "עשיתי המון טעויות". הקשר צפוי להיעדר 5-7 שבועות

תיקתקנו, 22.9/ספורט1

פתיחת העונה של ברצלונה העלתה חששות רבים בקרב אוהדי הקבוצה אחרי ה-0:0 עם חטאפה. מאז, ובאצטדיון "החדש" בזמן שהקאמפ נואו בשיפוצים, האלופה הספרדית מרגישה בבית עם ניצחון שלישי ברציפות באצטדיון האולימפי, והשישי ברציפות בכל המסגרות. עד הדקה ה-81 זה היה נראה שהקבוצה מקטאלוניה בדרך להפסד ראשון העונה עם פיגור 2:0 לסלטה ויגו, אבל צמד של רוברט לבנדובסקי ושער ניצחון של ז'ואאו קאנסלו הפכו בדרך ל-2:3 והמקום הראשון בטבלה, רגע לפני שריאל ואתלטיקו יפגשו לדרבי של מדריד.

מלבד הצמד של החלוץ הפולני שממשיך להפציץ בכל מקום בו ישחק ובכל עונה בקריירה, צמד הז'ואאו - פליקס וקאנסלו - שוב נצצו והיו מעורבים בשערים. פליקס בישל את הראשון של לבנדובסקי עם מעורבות של 5 שערים ב-3 המשחקים האחרונים.

הכוכב הפורטוגלי האמיתי של הערב היה המגן הימני שהתכבד בשער הניצחון הדרמטי אחרי שברצלונה הפכה מפיגור ליתרון תוך 8 דקות בלבד. קאנסלו הודה בסיום: "היה לי משחק מאוד רע, עשיתי המון טעויות. הצלחתי להיות מפוקס עד הסוף והשגנו את 3 הנקודות שזה הדבר החשוב ביותר".

עוד בכדורגל עולמי

צ'אבי, מאמן הקבוצה, ניתח את הניצחון הדרמטי וידע לשים את הנקודות על החולשות של ברצלונה: "שיחקנו עם אמונה ותושייה, אבל גם מאוד בבלאגן. היינו צריכים לרענן את הקבוצה במהלך המשחק עם שחקנים אחרים ולקחנו הרבה סיכונים. זה לא היה משחק טוב, אבל בדרך כלל היינו מפסידים במשחקים מהסוג הזה. היה לנו אופי של מנצחים. דה יונג? מקווה שזאת לא פציעה חמורה מדי".

רוברט לבנדובסקי לצד ז'ואאו קאנסלו ברצלונה. GettyImages
השניים שהפכו. קאנסלו ולבנדובסקי/GettyImages

למנצחת היו גם חדשות רעות כשפרנקי דה יונג נפצע והוחלף, ובאבחנה הראשונית, דווח כי הקשר ההולנדי יעדר לתקופה של בין 5 ל-7 שבועות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully