וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתוספת הזמן: באייר לברקוזן סחטה 2:2 אצל באיירן מינכן

קיין (7) וגורצקה (86) כבשו לאלופה, גרימאלדו (24) ופלאסיוס (90+4) בפנדל, השוו בכל פעם והשאירו את האורחת בפסגת הבונדסליגה

תקציר: באיירן מינכן - באייר לברקוזן 2:2/ספורט1

שתי המושלמות של הבונדסליגה הגרמנית, ערב המחזור, נפגשו לקרב על הפסגה הערב (שישי) וסיפקו משחק צמוד ומרתק שהיה קרוב להסתיים בניצחון של באיירן מינכן, אבל בתוספת הזמן באייר לברקוזן השוותה מהנקודה הלבנה ונותרה במקום הראשון בטבלה.

תומאס טוכל הציב פעם נוספת את סוון אולרייך בין הקורות של האלופה הגרמנית, כשדניאל פרץ היה על הספסל. בחלק הקדמי פתחו לירוי סאנה, סרג' גנאברי והארי קיין שבדקה השביעית גם נגח מקרוב את שער היתרון של הבווארים. דווקא אחרי פתיחה סוערת של המארחת, שחקניו של צ'אבי אלונסו התעוררו, ובדקה ה-24 אלכס גרימאלדו סובב בכדור חופשי נפלא את השוויון של האורחת. הלחץ הנהדר של מאמן האקסית כמעט הניב שערים של ויקטור בוניפייס שהחמיץ מספר פעמים בדקות נהדרות של לברקוזן. בדקה ה-86 מתיאס טל מצא את לאון גורצקה שכבש מול שער חצי ריק והעניק את מה שיושבי האצטדיון החשיבו כבר כשער הניצחון, אבל עבירה של אלפונסו דייויס על אקסקיאל פלאסיוס (90+4) סידר לאורחת פנדל דרמטי אחרי בדיקה של מערכת ה-VAR ונקודה חשובה שהותירה אותה בפסגה.

דניאל פרץ שוער באיירן מינכן. GettyImages
לא שותף אצל הבווארים. פרץ/GettyImages
הארי קיין חוגג יחד עם שחקני באיירן מינכן. GettyImages
פתחו בסערה. קיין חוגג עם שחקני באיירן מינכן/GettyImages

מהלך המשחק

דקה 7: גול! הרמה מצד ימין לא הורחקה מספיק טוב על ידי הגנת האורחת ומי אם לא הארי קיין היה במקום בשביל לנגוח מקרוב את שער היתרון - 0:1 לבאיירן מינכן!

דקה 24: גול! באייר לברקוזן חזרה למשחק בענק - הבווארים עשו עבירה על סף הרחבה של סוון אולרייך, אלכס גרימאלדו ניגש לבעוט וסובב מעל החומה בכדור חופשי מופלא. 1:1 באליאנץ ארנה!

דקה 86: גול! באיירן מינכן שוב בהובלה על באייר לברקוזן כשכדור רוחב של מתיאס טל הגיע ללאון גורצקה שבעט לרשת החשופה - 1:2 לאלופה!

דקה 90+4: גול! אחרי בדיקה של מערכת ה-VAR לעבירה של אלפונסו דייויס על אקסקיאל פלאסיוס, השופט הצביע על הנקודה הלבנה. שחקנה של באייר לברקוזן ניגש בעצמו לבעוט את הפנדל והשווה ל-2:2 דרמטי!

אלכס גרימאלדו חוגג יחד עם שחקני באייר לברקוזן. GettyImages
שוויון נהדר ומוצדק. גרימאלדו חוגג עם שחקני לברקוזן/GettyImages

ראשון בבונדסליגה:

היידנהיים - ורדר ברמן (16:30)
דרמשטאדט - בורוסיה מנשנגלדבאך (18:30)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully