וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הארי מגווייר: "הלחץ הנפשי לא משפיע עלי, למדתי להתמודד"

סאות'גייט הגן על הבלם, שהיה מושא ללעג במהלך ואחרי המשחק מול סקוטלנד. מגווייר: "עברתי הרבה בשנתיים האחרונות. רוצה לשחק"

תקציר: סקוטלנד - אנגליה 3:1/ספורט1

לאחר ה-1:3 על סקוטלנד במשחק ידידות מוקדם יותר השבוע, נחלץ מאמן נבחרת אנגליה גארת' סאות'גייט לעזרת הבלם המושמץ שלו, הארי מגווייר. שחקן מנצ'סטר יונייטד החל על הספסל, נכנס כמחליף והיה מושא ללעג מצד האוהדים הסקוטים, שהריעו לו על כל מסירה שסיפק. לאחר מכן הוסיף חטא על פשע עם שער עצמי.

"זו בדיחה, זו פשוט בדיחה, זה מטריף אותי", אמר המנג'ר. "הוא שחקן מדהים עבור אחת הנבחרות הכי מצליחות שהיו כאן. לשמחתי היה לו גב בחדר ההלבשה שלנו. אין לי בעיה עם אוהדי סקוטלנד, הם סתם נהנים, אבל מה שמטריף אותי זה אנשים במדינה שלנו".

מגווייר עצמו משתדל להחזיק מעמד. "אני לא אדם שמתקשה עם לחץ נפשי", טען. "עברתי הרבה בשנתיים האחרונות, אני קפטן מנצ'סטר יונייטד ארבע שנים כמעט וזו אחריות ענקית, עם הרבה דברים חיוביים והרבה דברים שליליים. אני לא רגיל לזה, אבל יכול להתמודד. זה לוקח את הלחץ מחברי לקבוצה ואולי עוזר להם לשחק טוב יותר".

שחקן נבחרת אנגליה הארי מגווייר. רויטרס
הפנים קדימה. מגווייר/רויטרס

הבלם שאיבד ממעמדו גם בשדים האדומים וכמעט נמכר לווסטהאם בקיץ האחרון, הוסיף ואמר: "אני רוצה לשחק. החודש הראשון העונה היה קשה, כי היה רק משחק בשבוע והמנג'ר לא בחר בי, אבל נותרו עוד הרבה משחקים ואני משוכנע שאשחק. הקריירה שלי עם נבחרת אנגליה חשובה מאוד, אבל גם קריירת הקבוצות שלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully