וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה לא פוסלת מאמן זר, פלר הציב תנאי, "שוויני" כבר בחר

המנהל הספורטיבי רוצה רק דוברי גרמנית, ואן חאל על הפרק ושווינשטייגר קורא למנותו, אבל באיירן מפחיתה דרישות על נאגלסמן. וגם: סגירת המעגל של מולר ב-1:2 על צרפת

תקציר: גרמניה - צרפת 1:2/ספורט1

אפקט הפיטורים של האנזי פליק עבד לטובה בנבחרת גרמניה, שהתעשתה בעזרת הזעזוע וניצחה 1:2 את צרפת אמש (שלישי) בזינגנל אידונה פארק, במה שהיה אמנם מפגש ידידות אך בהחלט עזר להרים את המורל במאנשאפט. זה הניצחון הראשון של גרמניה על צרפת מאז 2014 וגם הפסד הבכורה של סגנית אלופת העולם ב-2023. אחרי שהרוחות נרגעו מעט, המנהל הספורטיבי בהתאחדות הגרמנית רודי פלר, שעמד כידוע על הקווים אמש כממלא מקום, יחזור להתמקד בחיפושי מחליף לפליק.

פלר, שזכה לתשואות מהקהל בדורטמונד, סיפר ש"הימים האחרונים היו לחוצים מאוד" והמטרה היא שהמאמן החדש יהיה על הספסל כשהנבחרת תצא לארצות הברית בחודש הבא. בנוסף, הוא הציב תנאי חד ברור: "חשוב שהמאמן הלאומי הבא יהיה דובר גרמנית, והוא חייב להיות איש משכמו ומעלה. אין טעם לדון בשמות כרגע".

התנאי הזה משאיר על הפרק את מועמדותו של לואי ואן חאל, ולמרות שמעולם לא מונה מאמן זר לנבחרת גרמניה וההולנדי עצמו הנמיך ציפיות בדיוק מהסיבה הזו, יש מי שקורא לבחור בו. שחקן העבר בסטיאן שווינשטייגר, אלוף העולם ב-2014 ששיחק תחת ואן חאל בבאיירן מינכן ובמנצ'סטר יונייטד, אמר בכובעו הנוכחי כפרשן בטלוויזיה הגרמנית: "יש לו אופי חזק וניסיון. הוא כבר ניצח בקרבות גדולים, זכרו כמה רחוק הוא הביא את הולנד במונדיאל בקטאר. הנבחרת שלנו זקוקה לדמות עם כתפיים רחבות".

שחקני נבחרת גרמניה חוגגים. רויטרס
הרוחות נרגעו. נבחרת גרמניה/רויטרס

נשיא ההתאחדות, אגב, אמר שכל האופציות נלקחות בחשבון בשלב זה, כולל מינוי מאמן זר, אבל גם שווינשטייגר אמר שלהערכתו יוליאן נאגלסמן הוא מי שיוחתם, וזה אכן השם שנשמע הכי הרבה בהקשר של נבחרת גרמניה. ב"סקיי" דווח כי באיירן מינכן מבינה שההתאחדות לא מסוגלת לשלם תמורת התרת החוזה של נאגלסמן, שחתום בבאיירן למרות שסיים את דרכו כמאמן במהלך העונה שעברה. לפי הפרסום במועדון הבווארי נוטים לשחרר את נאגלסמן בחינם כדי להיפטר משכרו שנע בין שבעה לשמונה מיליון יורו בשנה, אבל מבהירים שעדיין לא הגיעה פנייה רשמית מצד ההתאחדות.

מי שהתייחס למועמד המוביל הוא לירוי סאנה, שכבש את השער השני נגד צרפת אמש ושיחק תחת נאגלסמן בבאיירן: "יוליאן מאמן טוב. בואו נראה אם הוא מעוניין בתפקיד, בהחלט יהיה נחמד לראות אותו ולעבוד איתו שוב".

עוד בוואלה!

הראשון בהיסטוריה: מה הוביל לפיטורי האנזי פליק מנבחרת גרמניה?

לכתבה המלאה
לואי ואן חאל, מאמן נבחרת הולנד. James Williamson, GettyImages
מועמדותו של לואי ואן חאל עדיין על הפרק/GettyImages, James Williamson

עוד כדורגל עולמי

תומאס מולר שהבקיע את השער הראשון והיום חוגג את יום הולדתו ה-34, אמר בסיום המשחק: "קודם כל הייתי רוצה להודות להאנזי פליק ולצוות שלו. היה לנו באמת קשה להתמודד עם רצף ההפסדים, שגם אנחנו אחראים לו. הפרידה במהלך השבוע ושלושת הימים שעברו מאז היו סיטואציה מטורפת".

מולר הגיע ל-45 שערים במדים הלאומיים והשתווה לקרל היינץ רומניגה - רק חמישה שחקנים כבשו יותר ממנו בנבחרת גרמניה. הוא גם סגר מעגל מרגש, כיוון שלפני 14 שנים, ב-12 בספטמבר 2009, הוא כבש את שער הבכורה שלו בבונדסליגה בדיוק באותו האצטדיון בדורטמונד. בנוסף, החלוץ רשם בדקה הרביעית את השער השני הכי מוקדם בקריירה הבינלאומית שלו, אחרי זה שהבקיע מול ארגנטינה בדקה השלישית של רבע גמר מונדיאל 2010.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully