וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'וקוביץ' ריגש עם החולצה של קובי, מאמנו חשף: "הוא ישחק ב-2028"

אלוף ארה"ב חגג את הגרנד סלאם ה-24 עם חולצה שלו עם בריאנט, מספר 24 האגדי של הלייקרס, וריגש את ארה"ב. איבניסביץ' גילה: הוא מתכנן להמשיך לשחק לפחות עד אולימפיאדת לוס אנג'לס, ואפילו לא קרוב למיצוי

קוקו גוף זכתה באליפות ארה"ב הפתוחה, מחוץ לקווים 10.9/עריכה: זיו שטיינר

נובאק ג'וקוביץ' זכה הלילה (בין ראשון לשני) בתואר הגרנד סלאם ה-24 בקריירה, ובסיום הוציא במפתיע חולצה שעליה תמונה של קובי בריאנט לצדו עם המספר 24 - לכבוד מספר בגרנד סלאמים, והמספר חולצה של קובי המנוח.

ג'וקוביץ' הסביר שה"ממבה מנטאליטי", הגישה של קובי לספורט, היא משהו שהנחה אותו בקריירה, ולכן בחר לכבד את זכרו: "חשבתי לעשות את החולצה הזאת לפני שבוע. לא סיפרתי את זה לאף אחד עד לפני יומיים, כשביקשתי את זה. קובי היה קרוב אליי, למדתי ממנו הרבה על מנטליות הווינריות. כשהייתי פצוע, הוא תמך בי, תמיד היה שם כדי לעזור, ומה שקרה לו פגע בי מאוד, ומספר 24 זה המספר שאיתו הוא הפך לאגדה, אז חשבתי שזה יהיה נחמד לכבד את זכרו". לאחר מכן ונסה בריאנט, אלמנתו של קובי, העלתה את התמונה.

המחווה שריגשה את עולם הספורט

מספר 24: נובאק דג'וקוביץ' עם חולצה לכבוד קובי בריאנט. מתוך שידור הטלוויזיה, צילום מסך
ונסה בריאנט מעריכה את המחווה של נולה/צילום מסך, מתוך שידור הטלוויזיה
נובאק דג'וקוביץ עם חולצה של קובי בריאנט. GettyImages
נובאק דג'וקוביץ עם חולצה של קובי בריאנט/GettyImages

גם מאמנו של ג'וקוביץ', גוראן איבניסביץ', הבהיר שאין לו שום כוונה לעצור ב-24, או אפילו ב-25. "נובאק מתכנן לשחק באולימפיאדת לוס אנג'לס ב-2028, אני מאמין שעד אז הוא עדיין יהיה בשיאו. קשה לי להאמין שהוא ירגיש מיצוי אחרי שיזכה בגרנד סלאם ה-25. גם בגילו ובסטטוס שהוא נמצא בו, הוא עדיין דואג לכל הפרטים הכי קטנים כדי להישאר בכושר פנטסטי. אף פעם לא תראה אותו מרוצה מעצמו, או מסופק, הרעב שלו תמיד עצום".

איבניסביץ' מגדיר את ג'וקוביץ' כ"יחיד במינו, גאון. לא הרבה אנשים אוהבים אותו, אבל מבחינתי מה שהוא עשה זה לא רק אחד ההישגים הגדולים בתולדות הענף, אלא אחד ההישגים הגדולים בהיסטוריה של הספורט כולו. הוא ווינר מולד. כשאתה אומר לו שהוא לא מסוגל לעשות משהו, הוא יעשה הכול כדי להוכיח לך אחרת".

פרשן "יורוספורט" ושחקן העבר מאטס וילאנדר, הילל את הגישה של נולה: "אני לא רואה שום סיבה שהוא לא יזכה בשניים-שלושה גרנד סלאמים בשנה הבאה. היום לפרקים הוא נראה קצת עייף, אבל הוא כל כך חכם, כל כך מגוון, הוא יכול לעשות הכל עכשיו, הוא תמיד מוצא תשובה. באיזשהו שלב הוא החליט שהוא עולה לרשת, ועשה את זה מושלם.

"הוא כל כך טוב בלקרוא את המצב. הוא אוהב את העימות עם היריב שלו, את העצבים, את החוסן המנטאלי, ואולי מתישהו הוא קצת התקשה, אבל אז למערכה השלישית הוא הגיע שוב מלא אנרגיה. לכל דבר הוא מוצא פתרון, על כל קושי הוא מצליח להתגבר, וזה מה שמבדיל בינו לאחרים, הוא יודע למצוא דרכים לנצח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully