וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע הצטרפה לקבוצות שרוצות את זוהר זסנו

9.9.2023 / 12:48

הפועל תל אביב ובית"ר ירושלים מעוניינות גם הן במגן מ.ס. אשדוד, שעשוי לעבור דווקא דרומה. בקבוצתו מתנים את ההשאלה בהארכת חוזה. בטרנר רואים בו פוטנציאל גדול לעתיד

תקציר: בני ריינה - הפועל באר שבע 1:1/ספורט1

הפועל באר שבע הצטרפה לרשימת הקבוצות שהביעו עניין רב בזוהר זסנו. הפועל תל אביב ובית"ר ירושלים רוצות אף הן את המגן הימני של מ.ס. אשדוד, אבל מי שעשויה לקבל אותו בסופו של דבר היא דווקא סגנית האלופה. ביומיים האחרונים התגלה עניין רב בבאר שבע בצירוף זסנו. תרמה לכך היכולת שהציג שלשום (חמישי) במשחק האימון בין שתי הקבוצות.

המקרה של המגן מורכב, מאחר שהוא נמצא בעונת חוזה, כלומר יהפוך לשחקן חופשי בקיץ הבא, ובמ.ס. אשדוד לא יסכימו להשאיל אותו עם אופציית רכישה כל עוד הוא לא יחתום על חוזה חדש.

זסנו מוכן לחדש את חוזהו באשדוד, אבל מבקש שאופציית הרכישה בתום העונה הזו תהיה במחיר סביר, כך שהוא יוכל להימכר. הפועל תל אביב ובית"ר ירושלים מגששות לגביו כבר זמן ממושך, אך כאמור ביומיים האחרונים נכנסה לתמונה קבוצתו של אליניב ברדה. לקבוצה יש את שגיב יחזקאל כמגן ימני פותח והבלם חאתם עבד אלחמיד יכול לתת גיבוי לעמדה, אבל במועדון רוצים את זסנו הצעיר בעל היכולות ההתקפיות, וכאמור ייתכן שתהיה עסקה.

אליניב ברדה מאמן הפועל באר שבע. קובי אליהו
רוצה עוד מגן ימני התקפי. אליניב ברדה/קובי אליהו

עד כה צברה הפועל באר שבע ארבע נקודות בשני המחזורים הראשונים בליגת העל, אחרי שבמוקדמות הקונפרנס ליג היא הודחה בסיבוב השלישי ובגביע הטוטו הובסה 6:1 על ידי מכבי תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully