וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע חזרה מפיגור כפול ל-2:2 במשחק אימון מול מ.ס. אשדוד

7.9.2023 / 11:50

תורג'מן ובדש (פ') ביטלו יתרון משערים מוקדמים של טמם ואברג'יל. פוקו ערך בכורה, חמד ופאון חזרו אחרי הניפוי במחזור האחרון

תקציר: בני ריינה - הפועל באר שבע 1:1/ספורט1

בזמן שנבחרת ישראל ובה גם שחקני הפועל באר שבע מתכוננת לצמד המשחקים מול רומניה ובלארוס במוקדמות היורו, האדומים ניצלו את פגרת הנבחרות כדי לערוך היום (חמישי) משחק אימון באצטדיון טרנר מול מ.ס. אשדוד שהסתיים ב-2:2.

אליניב ברדה ניצל את ההזדמנות כדי לתת דקות לכמה שחקנים ששותפו פחות לאחרונה, ובהם תומר חמד ואדריאן פאון. השניים שלא בתוכניות של ברדה ואף נותרו מחוץ לסגל במחזור האחרון זכו למעקב של מ.ס. אשדוד, שמשוועת לשחקני התקפה והיום קיבלה הזדמנות לבחון את כושרם. כמו כן, גם הזר החדש אנדרה פוקו ערך הופעת בכורה לא רשמית במדים האדומים.

הקבוצה של אלי לוי עלתה ליתרון כפול בטרנר, כשאילי טמם ורביד אברג'יל הבקיעו כבר בתוך 20 הדקות הראשונות וקבעו 0:2. המארחת ירדה להפסקה בפיגור, שממנו הצליחה לחזור במחצית השנייה בזכות שערים של שניים משחקני הרכש שלה הקיץ - אלון תורג'מן וגיא בדש שקבע את תוצאת המשחק מהנקודה הלבנה.

אליניב ברדה מאמן הפועל באר שבע. קובי אליהו
ניסוי כלים במהלך הפגרה. ברדה/קובי אליהו

בהפועל באר שבע הבהירו לחמד ופאון שהם לא בתוכניות, אבל לא מפעילים עליהם לחץ אגרסיבי מדי מאחר שמדובר בשני שחקנים של המועדון ובהפועל באר שבע מבינים שגם יכולה להיות סיטואציה ששניהם יישארו בסוף. במידה שאשדוד תרצה אותם, יצטרכו בכלל לבדוק אם שניהם רוצים לעבור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully