וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התביעה של הפועל תל אביב נגד אשדוד מונעת את עסקת זוהר זסנו

21.8.2023 / 14:00

המגן הוא אחד המלפפונים החמים של הקיץ. הגדולות מתעניינות, אבל האדומים היו בטוחים שישחק אצלם. כעת מתברר: כל עוד הקבוצה לא תסיר תביעה משפטית נגד אשדוד בעסקת שי אייזן, זסנו לא יגיע

תקציר גביע הטוטו: הפועל תל אביב - הפועל חדרה 1:1 (2:3 בפנדלים)/ספורט1

מזה מספר שבועות שהפועל תל אביב מנסה לסגור עם מ.ס. אשדוד את עסקת זוהר זסנו. האדומים רוצים מאוד את השחקן בן ה-21 שיכול לשחק גם כמגן וגם בכנף. זסנו נמצא ברשימות של כל המועדונים הגדולים בארץ, אבל דווקא הפועל תל אביב הרגישה שהיא יכולה להעביר אותו לשורותיה הקיץ מכל מיני סיבות. במועדון האמינו שזסנו יוכל לסייע למועדון הן בטווח המיידי והן בעתיד, כשיימכר בסכום גבוה.

אבל לוואלה! ספורט נודע שהעסקה תקועה כבר זמן רב מאחר שהפועל תל אביב תבעה את מ.ס. אשדוד בעסקת שי אייזן. כזכור, אייזן עבר בקיץ שעבר מהפועל תל אביב לאשדוד, אבל האחרונה החליטה להתנער מההסכם מכל מיני סיבות והאדומים הגישו תביעה נגדה. בין המועדונים מתנהל הליך משפטי.

זוהר זסנו מ.ס. אשדוד. קובי אליהו
ייפול קורבן למשקעי העבר בין המועדונים? זסנו/קובי אליהו

כל עוד הפועל תל אביב לא תסיר את התביעה, מ.ס. אשדוד תסרב לעסקה איתה. זסנו בעצמו מאוד רוצה לעבור להפועל תל אביב. רק לאחר שהדברים יוסדרו בין המועדונים, ניתן יהיה להתקדם בעסקה. זו הסיבה לכך שזסנו עדיין לא עשה את המעבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully