וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב או בית"ר ירושלים: מה העתיד של זוהר זסנו?

המגן המוכשר של מ.ס אשדוד פתח מירוץ בין שני המועדונים על צירופו, אבל בנסיבות הנוכחיות עשוי להישאר גם בעונה הקרובה אצל ג'קי בן זקן. ואיך קשור אבישי כהן לסיפור?

תקציר גביע הטוטו: הפועל תל אביב - הפועל חדרה 1:1 (2:3 בפנדלים)/ספורט1

בזמן שהפועל תל אביב מתמהמהת בעניין זוהר זסנו וחזרה בה מסיכום עקרוני מול מ.ס. אשדוד, מי שנכנסה לתמונה היא בית"ר ירושלים. מחזיקת הגביע רוצה את אותו מתווה של השאלה בחינם או במחיר סמלי, עם אופציית רכישה בתום העונה.

אלא שבזמן ששתי קבוצות גדולות כמו הפועל תל אביב ובית"ר ירושלים רוצות את זסנו, במ.ס. אשדוד כבר חושבים להשאיר אותו על פי החוזה הנוכחי שלו עד תום העונה הנוכחית. לזסנו יש שאיפות לצאת מאשדוד לאחת הקבוצות הגדולות בארץ, אבל למועדון יש את המטרות שלו וגורם במועדון הבהיר שהחוזה של השחקן הוא עד סוף העונה, כך שהסיכוי היותר גבוה הוא שהמגן הימני שיכול לשחק גם ככנף ימני, יישאר במועדון. כך או אחרת, יש עוד זמן לחלון ההעברות הנוכחי ונראה כי הסאגה סביב השחקן רק בתחילתה.

זוהר זסנו, שחקן מ.ס. אשדוד. לירון מולדובן
איפה הוא יסיים את החלון? זסנו/לירון מולדובן

האזינו לאופיר סער על סגל בית"ר ירושלים

מי שעוד נכנס לסיפור הוא אבישי כהן, שממתין לבית"ר על מנת שתקרא לו לחזור. באופן אירוני, השחקן הוצע להפועל תל אביב והאדומים לא מתלהבים מהרעיון עקב הזיהוי ה"בית"רי" של המגן עם המועדון מהבירה, כאשר מכבי פתח תקוה מעוניינת להחתימו מיידית אך השחקן מעדיף להמתין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully