וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניימאר: "לא אגיד שאני יותר טוב מפלה, רוצה לכתוב סיפור משלי"

הכוכב הפך למלך שערי נבחרת ברזיל: "בטוחים ש'המלך' מוחא לך כפיים". רודריגו בישל את השער ההיסטורי: "אזכור זאת לנצח"

תקציר: ברזיל - בוליביה 1:5/ספורט1

הוא כנראה הכדורגלן הכי מושמץ ביחס למעמדו בענף, והמעבר לערב הסעודית בטח לא עזר לו לשפר את התדמית, אבל מדי פעם ניימאר דואג לענות למבקרים על המגרש. לפנות בוקר (שבת) הוא שבר את אחד השיאים היוקרתיים בנבחרת ברזיל, זה שפלה החזיק בו במשך עשורים, והפך למלך שערי הסלסאו בכל הזמנים עם 79 כיבושים במדים הלאומיים. ניימאר רשם צמד ובישול ב-1:5 על בוליביה ויכול היה לסיים אפילו עם שלושער, לולא היה מחמיץ פנדל עוד לפני שנבחרתו עלתה ליתרון.

פלה אמנם לא בין החיים מאז סוף חודש דצמבר האחרון, אבל בחשבו הטוויטר על שמו בירכו את השיאן החדש עם תמונות שלהם ביחד בסנטוס, המועדון בו שניהם צמחו: "ילדי הכפר לנצח! ברכות, ניימאר, על עקיפת 'המלך' בשערים לזכות נבחרת ברזיל במשחקים רשמיים של פיפ"א. בטוחים שפלה מוחא לך כפיים היום!".

מספר 10 הנוכחי של ברזיל קיבל חולצה ממוסגרת שלו מידיו של נשיא ההתאחדות אדנאלדו רודריגס. "אני מאוד שמח וחסר מילים. מעולם לא דמיינתי שאשיג את השיא הזה. מהיום ואילך אגיד שהשגתי את פלה, אבל לא אגיד שאני יותר טוב ממנו או מכל שחקן אחר בנבחרת", הצטנע ניימאר אחרי המשחק. "מאז ותמיד רציתי לכתוב את הסיפור שלי ולרשום את שמי בהיסטוריה של הכדורגל הברזילאי. היום עשיתי זאת. אני רוצה להודות למשפחתי ולכל חבריי".

בהתאחדות הברזילאית סופרים לפלה 95 שערים, כולל משחקי ידידות שלא נלקחים בחשבון על ידי פיפ"א, אך כלל לא מן הנמנע שניימאר יגיע גם לכמות הזו. בינתיים, הוא כבר מוביל את הנבחרת גם בטבלת הבישולים ההיסטורית (56) ומדורג רביעי בהופעות (125), כשבמשחק הבא ישתווה לדני אלבס ויישאר במרחק משחק אחד מרוברטו קרלוס השני שהופיע 127 פעמים במדי ברזיל. שיא ההופעות של קאפו עומד על 143.

עוד בוואלה!

מההעברה השלישית היקרה בהיסטוריה לאלופת קטאר: מה קרה לקוטיניו?

לכתבה המלאה
ניימאר חוגג שער לזכות נבחרת ברזיל עם רודריגו. CARL DE SOUZA/AFP, GettyImages
שיאן וגם אליל. ניימאר חוגג עם רודריגו/GettyImages, CARL DE SOUZA/AFP
ניימאר חוגג במדי נבחרת ברזיל. CARL DE SOUZA/AF, GettyImages
מלך שערים חדש לנבחרת ברזיל/GettyImages, CARL DE SOUZA/AF

עוד כדורגל דרום אמריקאי

סיבה לדאגה? בארגנטינה ובמיאמי מחכים לתוצאות הבדיקה של מסי
מסי: "כולם רוצים לנצח את ארגנטינה, בטח כשאנחנו אלופי העולם"
ניימאר: "יכול להיות שהליגה הסעודית טובה יותר מהליגה הצרפתית"

רודריגו, שהרשים בעצמו בניצחון על בוליביה עם צמד, בישל בנוסף את השער שהפך את ניימאר לשיאן בלעדי (הראשון של 'ניי' השווה אותו לפלה). חלוץ ריאל מדריד החמיא לחברו: "כולם יודעים שהוא האליל והמודל לחיקוי שלי, אני שמח שבישלתי לו את השער ההיסטורי. לעזור לו להפוך למלך שערי ברזיל בכל הזמנים זה משהו שיישאר בזיכרון שלי לנצח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully