וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיבה לדאגה? בארגנטינה ובמיאמי מחכים לתוצאות הבדיקה של מסי

אלוף העולם שביקש להתחלף אחרי שכבש בכדור חופשי נגד אקוודור, עלול להיעדר ביום שלישי בבוליביה. ומי השפיעו עליו יותר מכל לבעוט מצבים נייחים?

שערו של ליאונל מסי בכדור חופשי מול אקוודור/ספורט1

ליאונל מסי עבר שנתיים קשות מאוד בפריז סן ז'רמן, אבל בכל פעם שהוא לובש את החולצה של נבחרת ארגנטינה הוא שוב נראה כמו אותו שחקן שבמשך שנים על גבי שנים עשה ככל העולה על רוחו על מגרשי הכדורגל. הלילה (בין חמישי לשישי) אלוף העולם סובב כדור חופשי נפלא לרשת האקוודורית, קבע 0:1 לזכות ארגנטינה באצטדיון המונומנטל בבואנוס איירס בפתיחת מוקדמות מונדיאל 2026 והשווה שני שיאים במדי האלביסלסטה, כאלה שהצליחו לגרום סיפוק והתרגשות רבה בקרב הארגנטינים.

גם את מוקדמות מונדיאל 2022 החלה ארגנטינה עם ניצחון 0:1 על אקוודור משער של מסי - כולם יודעים כיצד הסתיים המונדיאל האחרון בקטאר - אבל זה לא מה שריגש את העם הארגנטיני, אלא העובדה שהשער של מסי בכדור החופשי הפך אותו לכובש המצטיין בכדורים חופשיים במסגרת מוקדמות המונדיאל לצדו של חואן רומן ריקלמה, כל אחד מהם עם ארבעה שערים. אחרי שני הארגנטינאים עם שלושה שערים בכדורים חופשיים במשחקי מוקדמות המונדיאל בדרום אמריקה ניצבים חוסה מנואל ריי מוונצואלה, השוער חוסה לואיס צ'ילברט מפרגוואי וחאבייר צ'באנטון האורוגוואי. בנוסף, השתווה מסי לחברו הטוב לואיס סוארס האורוגוואי כשלכל אחד 29 שערים במשחקי מוקדמות המונדיאל בדרום אמריקה.

ליאונל מסי כובש בכדור חופשי במדי נבחרת ארגנטינה. JUAN MABROMATA, GettyImages
מסי מסובב מעל החומה האקוודורית/GettyImages, JUAN MABROMATA
ליאונל מסי, שחקן נבחרת ארגנטינה. LUIS ROBAYO, GettyImages
השתווה לריקלמה וגם לסוארס/GettyImages, LUIS ROBAYO

מסי כבר הבקיע לאחרונה שערים בכדורים חופשיים במדי קבוצתו החדשה אינטר מיאמי, אבל במדי ארגנטינה במסגרת מוקדמות המונדיאל הוא לא כבש בכדור חופשי מאז ה-0:3 על קולומביה בנובמבר 2016. לפני כן הבקיע מול פרגוואי ומול אורוגוואי בספטמבר ובאוקטובר 2012.

כאשר נשאל הלילה על הכדורים החופשיים הרבים שהבקיע לאחרונה, הוא סיפר כיצד הכל התחיל: "הראשון שאמר לי שעליי להתחיל לבעוט חופשיות היה 'קוקו' באסילה, אחר כך אני זוכר שזה נמשך עם דייגו מראדונה לקראת המונדיאל בדרום אפריקה". כאמור, 15 שנה אחר כך השתווה מסי לריקלמה.

מסי הוחלף בדקה ה-89 לבקשתו מכיוון שספג מכה ברגלו ומחר סקאלוני יחליט אם הכוכב ימשיך עם הנבחרת למשחק הבא בבוליביה ביום שלישי ב-23:00. בעוד בארגנטינה נמנעו מלהתייחס למצבו של הכוכב ורק הודו שהוא זה שביקש להתחלף, טאטא מרטינו שמדריך אותו באינטר מיאמי ובעבר כמובן גם עמד על הקווים בנבחרת ארגנטינה אמר: "אנחנו עודכנו שהוא סובל מכאבים אחרי שספג מכה. בהמשך נדע יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully