וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלוך: "לא חושב שיש מצוקה בהתקפה, הנבחרת לא תלויה בשחקן אחד"

הקשר דיבר באימון האחרון לפני ההמראה למפגש עם רומניה במוקדמות היורו: "מקווה שחזן מאמין בי, רוצה להחזיר על המגרש. להוביל את הנבחרת? זה לא קשור רק אליי". על זלצבורג: "נותנים לי את מה שחסר לי, זה לוקח זמן אבל זו מקפצה טובה"

אוסקר גלוך לקראת המשחק של נבחרת ישראל מול רומניה/צילום: שלומי גבאי עריכת וידאו: ניר חן

נבחרת ישראל תערוך הבוקר (חמישי) את האימון האחרון שלה בבית הנבחרות בשפיים לפני שתמריא לבוקרשט, שם תתמודד במוצאי השבת הקרובה מול נבחרת רומניה במשחק חשוב ביותר למאבקי ההעפלה ליורו 2024. כזכור, הרומנים במקום השני בבית, ממנו עולים ישירות לטורניר, אך הנבחרת של אלון חזן רחוקה רק נקודה מהם ותוכל לעקוף אם תשיג ניצחון.

"זה משחק מאוד חשוב בשבילנו, באים לעשות את התוצאה הכי טובה שאפשר", אמר אוסקר גלוך לפני האימון. "הנבחרת ברמה מאוד גבוהה. נעשה את הכי טוב שלנו. יש לרומניה שחקנים איכותיים שאוהבים להניע את הכדור, אבל אנחנו מתמקדים בנו ולא בהם. מצוקה בהתקפה? אני לא חושב, יש פה שחקנים מספיק טובים, כל אחד ייתן את הלב ויעשה את הטוב ביותר שלו".

הקשר נשאל אם הוא מרגיש בשל להוביל את הנבחרת: "אני עוד לא יודע אם אני פותח, יהיה משחק מאוד קשה, אבוא לעשות את הטוב ביותר שלי. הנבחרת לא תלויה בשחקן אחד, זה לא קשור אליי רק אליי".

אוסקר גלוך נבחרת ישראל. אודי ציטיאט
"אבוא לעשות את הטוב ביותר". גלוך באימון/אודי ציטיאט

עוד על רומניה - ישראל

גלוך התייחס גם למצבו ברד בול זלצבורג האוסטרית: "אני מתפתח שם מיום ליום, הם נותנים לי את מה שחסר לי. זה לוקח זמן, אבל הכל בסדר, יש לי סבלנות ואני צעיר. אני רוצה להתפתח ולהשתפר. זו אולי ליגה בלי קהל, אבל זו ליגה לצעירים, שחקנים באים כדי ללכת אחר כך לליגות יותר בכירות. שמח שהגעתי לשם, זו מקפצה טובה ויש לנו גם את ליגת האלופות".

עוד בוואלה!

מה תאמרו להגנתכם? בעיות ההגנה של הנבחרת והכדורגל הישראלי בכלל

לכתבה המלאה

על הנבחרת הוסיף השחקן בן ה-19: "מאוד מגובשת, כולם חברים טובים, יש אווירה טובה לקראת המשחק שמח מאוד שהאוהדים מאמינים בנו ובאים לתמוך, זה הכי כיף בעולם, מקווה להחזיר להם. כנראה אני לא סתם כאן ואני מקווה שאלון חזן מאמין בי, אני רוצה להחזיר על המגרש".

לסיום נשאל גלוך על ההתלבטות לגבי שילוב דור תורג'מן ב-11: "לא יודעים עוד מי יפתח, כולם יכולים לשחק, כולם ברמה גבוהה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully