וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הכדורגל הישראלי בעלייה, הרומני בדעיכה מטורפת. זה יורגש"

ברומניה מבקרים את המאמן אדי יורדנסקו על בחירת הסגל, ופסימיים לקראת המשחק הקריטי: "הענף בצניחה". גם תקדימי העבר מדאיגים: "במשחקים מכריעים, מוטלת עלינו קללה". רוני לוי: "כולם מצפים מסולומון לעשות הבדל"

תיקתקנו, 6.9/ספורט1

התקשורת הרומנית כבר משחיזה את הסכינים לקראת המשחק הגורלי נגד ישראל. הרומנים יארחו את ישראל למשחק שבמידה רבה עשוי לקבוע מי תסיים במקום השני של בית ט' במוקדמות יורו 2024, אבל למרות שהרומנים מגיעים למפגש עם יתרון נקודה ועם יתרון ביתיות, הפרשנים פסימיים.

"ראיתי את הסגל שלנו, ונחרדתי", אמר דומיטרו דרגומיר, יו"ר מנהלת הליגה של רומניה לשעבר. "יש כל כך הרבה חסרונות בסגל הזה, שאני לא יודע מאיפה להתחיל. לא אנקוב בשמות, אבל כולנו מבינים לאיזה שחקנים אני מתכוון. אלוהים אדירים, תראו את מרכז ההגנה שלנו! רומניה תזדקק להרבה מזל כדי לנצח. עם סגל כזה, אפילו נבחרת כמו ישראל תעשה לנו צרות".

לדבריו של דרגומיר, "הכדורגל הישראלי במגמת עלייה, שווי השוק של השחקנים שם נוסק בשנים האחרונות, ואצלנו הכדורגל בדעיכה מטורפת כמו קרוב לעשור. זה יתבטא על כר הדשא. מעולם לא ראיתי צניחה כזאת. רומניה היא הנבחרת שרשמה את הנפילה הכי חדה בכדורגל העולמי כולו. אפילו באפריקה המצב לא השתנה כל כך לרעה כמו אצלנו".

נבחרת רומניה. Vasile Mihai-Antonio, GettyImages
הפרשנים כבר משחיזים סכינים. נבחרת רומניה/GettyImages, Vasile Mihai-Antonio

באתר "גאזטה" המשיכו בקו הפסימי, והתייחסו למה שהוגדר כ"קללת המשחקים המכריעים של רומניה".

"הנבחרת שוב עומדת בפני שני משחקים קריטיים, אבל הסטטיסטיקה לא לטובתה. בכל פעם שהדור הזה הופיע למשחק חשוב, הוא נכשל", כתבו, כשהם מציינים הפסדים לנורבגיה, שבדיה ואיסלנד בקמפיינים קודמים - כולם במשחקי בית - שמנעו מהרומנים לעלות לטורניר גדול בשבע השנים האחרונות.

רוני לוי התראיין לתקשורת הרומנית וטען אף הוא שיחסי הכוחות די שיוויוניים. "היתרון היחיד של רומניה הוא שהיא המארחת, והאצטדיון הביתי אולי יתן לה איזשהו אפקט. הרמה של הנבחרות עצמן זהה והכל אפשרי במשחק הזה", אמר מאמן הפועל חיפהף שאימן בעבר את אוניראה וסטיאווה בוקרשט. "לישראל אין יותר מדי שחקנים שבולטים מעל השער. יש את מנור סולומון, שכולם מצפים ממנו לעשות את ההבדל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully