וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"נבחרת ישראל יכולה להיות ההפתעה של יורו 2024"

"הדור הכי טוב מאז ומעולם" סומן כזה שעשוי להמם את אירופה: "יש סיכוי להישגים רבים, אולי נצטרך לחכות ל-2026"

דריבל, 5.9/עריכת וידאו: זיו שטיינר

בשבת הקרובה מחכה לנבחרת ישראל משחק חוץ ברומניה שהוא קריטי במאבק על הכרטיס ליורו 2024, אבל למרות שההעפלה עוד רחוקה מלהיות מובטחת, יש מי שמסמן כבר את הנבחרת כ"סוס שחור" פוטנציאלי באליפות אירופה.

בקטלוניה התמקדו בדור הצעיר בכדורגל הישראלי, עם תחזית אופטימית: "הדור הכי טוב בישראל מאז ומעולם עשוי לחולל הפתעה ביורו. אחרי מה שקרה בקיץ, זו נבחרת שראויה לאזכור לקראת פגרת הנבחרות הקרובה. בשנה שעברה ישראל סיימה שנייה ביורו עד גיל 19, בגביע העולם עד גיל 20 היא הגיעה למקום השלישי וביורו עד 21 נעצרה בחצי הגמר. כעת שחקני הדור החדש נכנסים חזק לנבחרת הבוגרת, שרוצה להעפיל ליורו בפעם הראשונה בתולדותיה".

בכתבה ניתחו את מצב הנבחרת במוקדמות: "היא אמנם במקום השלישי, אבל כשנותרו שישה משחקים, ברור לכל שיש לה סיכוי אמיתי להעפיל". בנוסף הוזכרה העובדה שאלון חזן ושחקניו סיימו ראשונים בדרג ב' של ליגת האומות, מה שהקנה להם את ההשתתפות בפלייאוף העלייה ליורו אם לא ישיגו את הכרטיס דרך המוקדמות.

נבחרת ישראל בכדורגל. אודי ציטיאט
תחזית אופטימית. אימון נבחרת ישראל/אודי ציטיאט

"הדור העולה עשוי לדפוק על הדלת ולהוות את הפתעת הטורניר, אם כי זה עשוי להיות מעט מוקדם מדי וייתכן שזה ייקח עוד קצת זמן. במילים אחרות, אולי נצטרך לחכות למונדיאל 2026, אליו אופ"א תקבל עוד שלושה כרטיסים לעומת קטאר", סייגו בתקשורת הקטלאנית.

"בשנה הבאה נבחרת ישראל עד גיל 23 תשתתף במשחקים האולימפיים, שיהיו במה טובה לעקוב אחריה. גם ליגת האומות 2025 תעזור לבחון את הנבחרת הזו, שתשחק בדרג א' מול היריבות החזקות ביותר באירופה. נראה מה יהיה לה להציע, אבל יש כאן סיכוי להישגים רבים ומעל הכל הפתעות", סיכמו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully