וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונאלדו: "יריבות? כל מי שאוהב אותי לא חייב לשנוא את מסי"

קפטן פורטוגל התראיין לקראת סלובקיה (שישי, 21:45, ספורט1) והתייחס לפרעוש ("לא חברים, אבל מקצוענים שמכבדים אחד את השני"), לערב הסעודית ("אמרו שאני משוגע כשעברתי, גאה להיות החלוץ של זה") והמשך הקריירה ("רוצה יותר מ-850 שערים")

תיקתקנו, 6.9/ספורט1

נבחרת פורטוגל תמשיך את דרכה במוקדמות יורו 2024 עם המחזור החמישי של הקמפיין כשתתארח אצל סלובקיה (שישי, 21:45, ספורט4), במטרה להישאר מושלמת ולעשות צעד נוסף אל עבר הטורניר שיערך בקיץ הבא בגרמניה. הכוכב הראשי של הסלסאו, כריסטיאנו רונאלדו, התראיין לקראת המשחק מול הסלובקים והתייחס בין היתר לשלב המוקדמות של פורטוגל, להישג של 850 שערים בקריירה, היריבות עם ליאונל מסי ווהנהירה של כוכב הכדורגל האירופי לערב הסעודית.

"שנאה ביני לבין מסי? אני לא רואה את זה ככה, היריבות הזאת כבר הסתיימה", אמר רונאלדו במסיבת העיתונאים. "זאת הייתה יריבות טובה. כל מי שאוהב את כריסטיאנו רונאלדו לא חייב לשנוא את מסי. שנינו טובים מאוד, שינינו את ההיסטוריה של הכדורגל וזכינו לכבוד מכל העולם, שזה הדבר החשוב ביותר. הוא עושה את הדרך שלו ואני את שלי. המורשת שלנו ממשיכה ותמשיך, אבל אני לא רואה את היריבות שלנו כבר. חלקנו את הבמה הגדולה ביותר במשך 15 שנים וזה הסתיים. אני לא אומר שאנחנו חברים, אבל בהחלט קולגות ומקצוענים שמכבדים אחד את השני".

כריסטיאנו רונאלדו במדי כוכבי הליגה הסעודית לצד ליאונל מסי, פריז סן ז'רמן. FRANCK FIFE / AFP, GettyImages
"אני לא אומר שאנחנו חברים, אבל בהחלט קולגות ומקצועניים שמכבדים אחד את השני"/GettyImages, FRANCK FIFE / AFP

הפורטוגלי התייחס גם להתחזקות הליגה הסעודית, שם היה מהחלוצים שהצטרפו עוד במהלך העונה שעברה, עם נהירה של כוכבים רבים מאירופה לליגה מהמרפץ: "זה נורמלי, מה זאת ליגה שאין עליה ביקורת ובעיות? יש בכל מקום - בספרד, בפורטוגל. כולם אמרו בזמנו שאני משוגע שעברתי לערב הסעודית, אבל המשוגע כנראה לא כזה משוגע. זה נורמלי לשחק בליגה ערבית. כשחקן אל נאסר, ידעתי שזה מה שיקרה. זה כבוד גדול להיות מי ששינה את התרבות של המדינה והכדורגל במדינה והעובדה שמגיעים לפה כוכבים עושה אותי גאה. הייתי החלוץ ואני גאה בזה".

על המשך הקמפיין של פורטוגל במוקדמות יורו 2024 הוסיף: "אנחנו מאוד רוצים לנצח את שני המשחקים הקרובים. עוד לא הפסדנו משחק אחד ויש לנו המון ביטחון. האם הנבחרת של היום טובה מזו שהצטרפתי אליה ב-2003? זה לא עניין של טובה או חלשה יותר, זה קצב אחר. אני רוצה להמשיך, להרגיש טוב ומועיל. להיות 20 שנים חלק מהסלסאו עושה אותי גאה".

כריסטיאנו רונאלדו אל נאסר. GettyImages
ציון דרך ענק. רונאלדו עם השער ה-850/GettyImages

על ההישג של 850 שערים אליו הגיע בשבוע שעבר כשכבש במדי אל נאסר: "זה משהו היסטורי. הפתיע אותי בכלל להגיע למספרים האלה שלא חשבתי שאגיע אליהם. אני רוצה יותר מזה, כל עוד אני משחק. אני אסיר תודה לכל מי שעזר לי בדרך - אם במועדונים או בנבחרת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully