וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב במירוץ להחתמת הזר השישי היום. סיפוק מהתוצאות

4.9.2023 / 6:05

הצהובים מקווים להשלים מהלך בזק בשוק ביממה האחרונה בה עוד ניתן לרשום זרים לשלב הבתים בקונפרנס ליג, אולם נראה שהסיכויים לכך לא גבוהים. אחרי הניצחון על חדרה, במועדון מודעים ליכולת הלא מבריקה אבל יוצאים לפגרה שבעי רצון מהשורה התחתונה

תקציר: הפועל חדרה - מכבי תל אביב 3:0/ספורט1

מכבי תל אביב עשויה לצרף היום (שני) זר שישי ולרשום אותו לשלב הבתים של הקונפרנס ליג, אבל האפשרות שזה יקרה אינה גבוהה. צריכה להיות הבוקר התפתחות משמעותית במגעים שמקיימת הקבוצה כדי שזר שישי יצורף ואין לכך כאמור סיכוי גבוה. יחד עם זה, כל עוד הסיטואציה הזו קיימת, ינסו במועדון הבוקר לסיים את התהליך, אחרת זר שישי לא יוכל להירשם ממחר למשחקים באירופה.

במידה שמכבי תל אביב לא תספיק לעשות זאת, הרי שממחר ועד סגירת החלון כאן בארץ ב-20 בחודש יוכל להירשם זר חדש רק למשחקי ליגת העל. קיקו בונדוסו היה הזר החמישי שצורף והוא יוכל לשחק בשלב הבתים של הקונפרנס ליג. מדובר במפעל ששחקנים רוצים להיות חלק ממנו ומכאן שגם השחקן עצמו יעדיף להירשם היום אך כאמור אין לכך אחוזים גבוהים מדי.

שחקן מכבי תל אביב קיקו בונדוסו. דני מרון
הרישום שלו יספיק לצהובים? קיקו בונדוסו/דני מרון
sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

בתוך כך בקבוצה נרשם סיפוק רב מהניצחון החלק על הפועל חדרה 0:3 וזאת על אף שהקבוצה שיחקה לא טוב בהרבה דקות. בין השער הראשון של דן ביטון לשער השני של גבי קניקובסקי, מכבי תל אביב לא הייתה מספיק טובה במשך דקות ארוכות. היא איבדה הרבה כדורים, היתה מפוזרת ולא מספיק לוחצת. לשמחת רובי קין מכבי תל אביב ידעה לכבוש את השני ואת השלישי ולסיים את הסיפור.

יחד עם זה במועדון מכירים בכך שבדקות רבות הקבוצה לא שיחקה כדורגל מבריק, אבל מדגישים שהשחקנים זקוקים לזמן אחרי שגם בעונה שעברה וגם בזו שקדמה לה, סיימה מכבי תל אביב רק במקום השלישי. במועדון יוצאים הבוקר לפגרת הנבחרת הקצרה בתחושה טובה אחרי שהם במקום הראשון בליגת העל עם 6 מ-6. כמו כן העפילה הקבוצה לקונפרנס ליג ולגמר גביע הטוטו וגם מזה מאוד מרוצים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully