וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסאי דגו: "לחלאילי יש עוד הרבה שנים פה במכבי חיפה"

מאמן האלופה אחרי ה-1:2 על הפועל ירושלים: "ענאן שחקן בית, צריך לעשות שנתיים-שלוש במועדון". רפאלוב: "רציתי להבקיע, השער האחרון שלי היה ב-2011". אריה: "ניסינו לשחק כדורגל יפה ולא יעיל. ננסה להביא חלוץ". פריד: "לא ראיתי כוונת זדון בעבירה של סק"

מכבי חיפה פתחה הערב (ראשון) באופן רשמי את העונה שלה בליגת העל עם ניצחון 1:2 דחוק על הפועל ירושלים. האלופה בשלוש השנים האחרונות הייתה עדיפה על הקבוצה של זיו אריה ועלתה ליתרון כפול מבטיח משערים של עבדולאי סק ודיא סבע, אך לפני הירידה למחצית, סדריק דון צימק והמחצית השנייה הייתה לחוצה יותר עבור הירוקים שהיו קרובים לספוג את השוויון.

בסופו של דבר, חיפה עם ניצחון ראשון במחזור השני, אחרי שהמשחק מול הפועל פתח תקוה נדחה, המארחת נותרה עם נקודה אחת בלבד אחרי שני מחזורים.

שחקני מכבי חיפה מודים לקהל. ברני ארדוב
ניצחון במשחק הראשון לעונה בליגה. שחקני חיפה מודים לקהל הירוק/ברני ארדוב

מסאי דגו על הניצחון במשחק הראשון של העונה: "ניצחון מאוד חשוב. הפועל ירושלים קבוצה מאוד מאומנת. החצי הראשון היה מדהים, אולי הכי טוב שלנו. ידענו שניפול בחצי השני בגלל העומס החריג. ההחלטה לפתוח עם שחקני כנף מהירים? אמרתי לשחקנים שאנחנו חייבים להכריע מוקדם את המשחק. היו הרבה איכויות בחלק הקדמי. שמח ששמרנו על התוצאה, הפועל ירושלים לא הגיעה להרבה מצבים. לצאת לפגרה שהרבה ישחקו בה, נקווה שיחזרו בריאים".

על חלאילי: "הייתה לי שיחה מעניינת עם ענאן. כולם מסתכלים עליו ואני יודע כמה הוא מיוחד. זה ילד שאני מאוד אוהב. עזיבה שלו? הוא שחקן בית, צריך לעשות שנתיים, שלוש ואז לצאת החוצה. יש לו עוד הרבה שנים במכבי חיפה ואז כל החיים לפניו".

ליאור רפאלוב על החזרה לליגת העל: "באופן אישי אני שמח לחזור. רציתי להבקיע, כי השער האחרון שלי היה במשחק האליפות ב-2011. היה ניצחון חשוב מאוד. הקבוצה הפסידה פה פעמיים עונה שעברה, היה חשוב לנצח אחרי ההדחה מליגת האלופות. היה כדורגל טוב, אני ודיא רצינו להרגיע את המשחק. זאת קבוצה מאומנת, התרשמתי לטובה מהפועל ירושלים".

על שיתוף הפעולה עם סבע: "זה היה האתגר שלנו להיום, אבל הוכחנו שזה אפשרי, גם במשחק ההגנה. אנחנו רוצים להפיק יותר גם במשחק החזקת הכדור. היו דקות טובות וחבל שלא הגדלנו את התוצאה. היינו צריכים להיות יותר חכמים. שלוש נקודות ראשונות לעונה ואנחנו שמחים על כך".

זיו אריה מאמן הפועל ירושלים. ברני ארדוב
"ניסינו לשחק כדורגל יותר מדי יפה ולא יעיל". אריה/ברני ארדוב

זיו אריה, מאמן הפועל ירושלים, סיכם את ההפסד: "ברור שאני מאוכזב, הפסדנו. היינו בחצי הראשון רעים מאוד עם הכדור. מכבי חיפה היו הרבה יותר אגרסיביים. ניסינו לשחק כדורגל יותר מדי יפה ולא יעיל. אחרי הגול שלהם התפרקנו בצורה שלא מתאימה לנו, יכול היה להיות גם 0:3. מחצית שנייה היה טוב יותר, אבל לא הצלחנו".

על היכולת של הקבוצה ושחקני הרכש: "לא נותן ציונים אישיים לשחקנים. כולם חלק מקבוצה טובה, נמשיך הלאה. רכש נוסף? ננסה להביא חלוץ".

אופק ביטון: "מחצית ראשונה לא טובה שלנו, הרבה איבודי כדור. לא היינו מוכנים. המחצית השנייה הייתה יותר טובה, אבל לא ניצלנו את המצבים. זה קורה. לא הצלחנו להשתלט על כדורים שאנחנו משתלטים עליהם כל משחק, היינו מפוזרים. יש פערי רמות".

שון גולדברג, ליאור רפאלוב שחקני מכבי חיפה עם השופט יגאל פריד מעל עלי מוחמד הפצוע. ברני ארדוב
טען כי "לא הייתה כוונת זדון" מצדו של סק. פריד/ברני ארדוב

יגאל פריד על העבירה של סק: "במגרש ראיתי את סק משחק בכדור באופן ברור. בהמשך הוא החליק והרגל שלו פגעה גבוה ברגל של השחקן התוקף. לא ראיתי כוונת זדון. גם אני וגם שופט המשחק בחרנו שזאת לא עבירה חמורה ולא הגיע לו כרטיס אדום. אם הייתי מסתכל ב-VAR? אני חושב שגם אחרי שבחנו את זה שוב, חשבנו באותה דעה. לא הייתה לסק שליטה על הגוף שלו. הזדון הוא קריטריון מאוד משמעותי בהוצאת כרטיס אדום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully