וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קין החמיא לבונדוסו ודוידה: "מרגישים חלק מאיתנו, נכנסו לעניינים"

מאמן מכבי תל אביב היה מרוצה אחרי ה-0:3 על הפועל חדרה מהבכורות של שחקני הרכש: "מהרגע שחתמו ידעתי שיקבלו דקות. אלמוג? עדיין בתוכניות. ואן אובריים הראה כמה הוא משתפר". זלקה ואביטן התלוננו: "מבקשים שיפוט אחיד מול הקבוצות הגדולות"

תקציר: הפועל חדרה - מכבי תל אביב 3:0/ספורט1

מכבי תל אביב נותרה מושלמת גם אחרי המחזור השני של ליגת העל עם ניצחון הערב (ראשון) 0:3 על הפועל חדרה. הקבוצה של רובי קין לא התקשתה מול המועדון שטרם כבש העונה שער ורשם הפסד שני ברציפות, עם שערים מהצד של הצהובים של דן ביטון, גבי קניקובסקי וערן זהבי, שחתמו כי ייצאו לפגרת הנבחרות מהמקום הראשון בטבלה.

מאמן מכבי תל אביב רובי קין. דני מרון
החמיא לשחקני הרכש ומרוצה מהשיפור אצל ואן אובריים. קין/דני מרון

רובי קין אחרי הניצחון השני העונה: "ההתחלה הייתה טובה מאוד. כמעט ספגנו, אבל הצלחנו לשמור על זה. במחצית השנייה הגבנו טוב, הנענו כדור נהדר וזה הספיק עם עוד שערים. חדרה שינתה את המערך ולחצו יותר, אבל אני חושב שעשינו עבודה הגנתית טובה. לא בכל משחק נחזיק בכדור המון. אני מאוד מרוצה מהמחצית השנייה. השחקנים החדשים עלו והראו יכולת טובה. הדשא לא היה טוב היום, אבל אין תירוצים ועשינו את העבודה".

על לוח הזמנים הצפוף והסגל: "לא עשיתי הרבה רוטציה, כי כשאתה מנצח אין הרבה מקום לשינויים. הרבה קיבלו את המקום שלהם וההזדמנות ואני שמח על כך. אלמוג? כולם עדיין בתוכניות כאן. כל עוד הוא כאן יש לו מקום פה".

על הבכורות של בונדוסו ודוידה אמר: "אני יודע כמה זה חשוב בתור שחקן עבר. מהרגע שהם חתמו ידעתי שאני רוצה שהם יקבלו דקות, זאת הדרך להיכנס לעניינים. הם מרגישים כבר חלק מאיתנו. היה חשוב שבונדוסו יקבל את המקום מהר בסגל. הוא שחקן מאוד רגוע עם הכדור, יודע למסור נהדר וכך גם בישל היום. הוא יודע לשחק בהרבה עמדות שזה חשוב לקבוצה".

על יוריס ואן אובריים והשיפור שלו העונה: "כמו כל שחקן הוא עוד יכול להשתפר. כל עוד הוא ימשיך ככה, הוא נהנה מהשיטה ומשתפר. יש לו יכולת נהדרת למסור מהר, המערך מתאים לו מאוד, ככה הוא שיחק בהולנד".

לקראת המשחקים הקרובים ועד כה העונה: "אנחנו לא נחים באמת, אני רוצה שהשחקנים ינוחו בפגרה, אבל השחקנים יסכימו איתי שאנחנו עוד יכולים להשתפר במספר אספקטים".

מאמן הפועל חדרה ניסו אביטן. דני מרון
"הגיע הזמן לקבל שיפוט אחיד". אביטן/דני מרון

ניסו אביטן סיכם את ההפסד השני ברציפות: "לא אנחנו בחרנו את ההגרלה של העונה ואנחנו מתמודדים עם זה. חלק מהדקות הצלחנו לצמצם פערים, למרות שהפערים בין הקבוצות מטורפים. לא כיף לפתוח עם עוד 3:0. בחלק מהדקו.ת זה היה נראה טוב יותר, בחלק הפערים היו גדולים מדי. כבוד למכבי? אולי צוות השיפוט נתן להם יותר מדי כבוד. אנחנו משקיעים כל כך הרבה מאמץ והגיע הזמן לקבל שיפוט אחיד. לא ראיתי בעיניים שלי, אבל אמרו לי שהייתה נגיעת יד. קבוצה קטנה מול הקבוצה מתל אביב, זאת לא בכיינות, אני רוצה שיפוט שקוף ואחיד".

על החילופים: "לא ראיתי היגיון לשמור וללכת אחורה. ניסינו לשחק קדימה והיינו חשופים יותר, אבל זה סיכון שאנחנו לוקחים. החילוף המשולש היה לרענן את השורות, רציתי לשמור על חלק מהשחקנים. נתנו הזדמנויות לצעירים".

על רכש נוסף אמר: "מחפשים עוד חלוץ. כל שנה מגדירים מי היורדת הבטוחה וכל פעם אומרים שחדרה יורדת בטוחה. נדע להוציא בהמשך נקודות".

שחקן הפועל חדרה מנשה זלקה מול שחקן מכבי תל אביב אנריק סבוריט. שלומי גבאי
גם התלונן על השיפוט. זלקה/שלומי גבאי

מנשה זלקה על ההפסד: "היו לנו הזדמנויות לחזור למשחק ולהכניס את מכבי תל אביב ללחץ, אבל זה לא הלך. אני גאה בשחקנים. התקציבים והפערים אחרים לגמרי. מה חסר לקבוצה? זה תפקיד של הצוות המקצועי לענות על זה".

על פתיחת העונה ללא ניצחון: "ידענו שההגרלה לא פשוטה בפתיחת העונה. חושבים על המשחק הבא, בית"ר ירושלים בראש ונקווה להוציא משם נקודות. מוכנים לעונה? כן, אבל מקווים שהשופט לא יעזור להם קצת כמו היום. אני לא מדבר אף פעם על שיפוט, אבל הזלזול שלו כלפינו זה משהו שאני לא יכול לסבול. אפשר להגיד דברים אחרים, גם אם אנחנו לא מכבי תל אביב. היעד המרכזי להישאר בליגה כמה שיותר מוקדם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully