וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיל כהן יחמיץ את בית"ר, שתעלה עם דהן, הוצ'קו ויונה

רוברטסון הסקוטי יחליף את הבלם, גם אזולאי עשוי לפתוח במ.ס. אשדוד, כאשר אבוקסיס מתכנן לא מעט שינויים ומתלבט בין ג'ורג' לפריידיי בהתקפה (ב', 20:00, ספורט2)

מחזור 2הסתיים04/09/2023
מ.ס. אשדוד
  • הוצ'קו (25, גול עצמי)
2:1
  • (8) ג'ורג'
  • (63) ג'ורג'
בית"ר ירושלים
תקציר: בית"ר ירושלים - מ.ס. אשדוד 1:2/ספורט1

מ.ס. אשדוד

גיל כהן יחמיץ את המשחק. הבלם סובל מאז המשחק מול מכבי תל אביב מרגישות בשריר הירך ובקושי התאמן. לשמחתה של אשדוד יש לה את קלארק רוברטסון הסקוטי שחוזר מפציעה ויערוך הופעת בכורה בקבוצה במרכז ההגנה לצד טימותי אוואני.

מי שמתורגל כמגן שמאלי במקום מונטארי קמהאני שהורחק במחזור הקודם הוא דווקא סתיו טוריאל הקשר הקדמי ויתכן שהוא יפתח ולא דוד קופרמן. בקישור יש כמה התלבטויות וייתכן ששלו הרוש ושלומי אזולאי יפתחו במקום ז'ורדן סבן ואלעד שחף. בחלק הקדמי אין לאלי לוי יותר מדי אופציות לשינויים מכיוון שאבנעזר ממאטה רק חוזר לסגל בגלל פציעה וקרוב לוודאי שיפתח רק על הספסל. לוקאס סלינאס שחתם בקבוצה, יהיה בסגל.

במ.ס. אשדוד חוזרים הביתה אחרי ההפסד למכבי תל אביב ורוצים לצאת לפגרת הנבחרת עם נקודות.

שלומי אזולאי, שחקן מ.ס. אשדוד. לירון מולדובן
יפתח הפעם? שלומי אזולאי/לירון מולדובן

בית"ר ירושלים

עם מינוס ארבע נקודות ולאחר ההפסד במחזור הפתיחה 2:1 להפועל חיפה, בית"ר ירושלים תצא מחר למשחק חוץ באשדוד. יוסי אבוקסיס יערוך מספר שינויים בהרכב, כאשר דני הוצ'קו ועדי יונה יפתחו בקישור על חשבונם של דן עזריה ואמיר ברקוביץ', ואורי דהן שחזר לעוד עונת השאלה מועדף על פני אדי גוטליב במרכז ההגנה. בחוד ישנה התלבטות בין פרד פריידיי שהתאושש מפציעה לבין מיירון ג'ורג' שהגיע מפו הצרפתית ויערוך את הופעת הבכורה שלו.

היום צפויים להתקבל האישורים להגעת איסמעילה סורו לארץ ותוזמן לו טיסה לישראל. בבית"ר מנסים להשתחרר מטרזייה תומא בתקווה לצרף זר שישי לכנף במקומו, אבל הצוות המשפטי של המועדון יכריע כיצד להיפרד ממנו, לאור הידיעה כי הוא פועל בעצת עורך דין.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
חלוץ בית"ר ירושלים מיירון ג'ורג'. בית"ר ירושלים, אתר רשמי
יועדף בחוד? מיירון ג'ורג'/אתר רשמי, בית"ר ירושלים

טריוויה

* למ.ס. אשדוד היו חמישה ניצחונות רצופים על בית"ר ירושלים (כולל אחד בגביע) שבכולם כבשה צמדים, אבל כעת לבית"ר יש רצף פעיל של שלושה ניצחונות.

* הפעם היחידה שהשתיים נפגשו באשדוד במחזור השני של ליגת העל, הייתה ב-2001/02. ויקטור פאצ'ה כבש אז לזכות בית"ר, אבל חנן פדידה השווה ל-1:1. לפני שש שנים אירחו הירושלמים במחזור השני בפתח תקוה וניצחו 1:4, כולל שער של יעקב בריהון, כיום שחקן מ.ס. אשדוד.

* אשדוד סיימה את העונה הקודמת עם ארבעה הפסדי בית רצופים - דבר שקרה לה בליגת העל רק באוקטובר-דצמבר 2000. באותה עונה זה היה רצף שני זהה, כשבתווך רשמה 1:1 ביתי מול בית"ר.

* טום בן זקן הוא השריד היחיד מה-0:0 האחרון שהיה בין השתיים באשדוד, באוקטובר 2016.

הרכבי הקבוצות

שופט: שלומי בן אברהם
אצטדיון: אשדוד
קהל: 4551

תוצאות משחקי השבת:

מכבי בני ריינה - הפועל באר שבע 1:1
הפועל פתח תקוה - בני סכנין 1:1
הפועל חיפה - מכבי פתח תקוה 2:2
הפועל תל אביב - מכבי נתניה 0:2

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully