וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בונדוסו ודוידה ערכו אימון בכורה במכבי תל אביב, פרץ מחוץ לסגל

יונתן כהן ישוב להרכב של קין וגם דוידזאדה עשוי לפתוח נגד הפועל חדרה (א', 20:30), הקשר שנעדר בגלל מחלה בסלובניה שוב לא ישותף על אף שהתאמן. שביעות רצון מהגרלת הקונפרנס. המארחת מקווה להפתיע את הקבוצה "בכושר הטוב בארץ", גומש יערוך בכורה

תקציר ניצחונה של מכבי תל אביב 1:4 על מ.ס. אשדוד במחזור הפתיחה של ליגת העל/ספורט1

הפועל חדרה

לאחר התבוסה 3:0 בבאר שבע במחזור הפתיחה, הפועל חדרה תנסה להפתיע עם נקודות ראשונות דווקא מול מכבי תל אביב. בחדרה מודעים לכוח ההתקפי של הצהובים והמאמן ניסו אביטן תרגל מערך של שלושה בלמים ושם דגש על עמידה טקטית וצמצום רווחים בחלק האחורי של הקבוצה. פיליפ איפולה תורגל יחד עם סולימאן קוליבאלי ועידו לוי במרכז ההגנה, כאשר תמיר עדי יפתח בקישור וחלוץ הרכש טוני גומש יערוך הופעת בכורה.

במהלך השבוע נרשמה תכונה גדולה מאוד בכל הקשור לרכישת כרטיסים למשחק, בעיקר מצדם של אוהדי מכבי תל אביב שאמורים למלא את היציע המזרחי, כאשר גם לאוהדי חדרה צפויה להיות נוכחות יפה ביציעים.

"מצפה לנו משחק קשה מאוד", אמר המאמן אביטן לקראת המשחק. "מכבי בכושר מצוין. זה משחק בית ראשון שלנו ואנחנו מקווים לעשות תוצאה טובה". אביטן נשאל עד כמה המשחק מחר יהיה דומה למשחק הקודם בטרנר והשיב: "כל משחק בפני עצמו. יצא לנו לפגוש שוב יריבה איכותית מאוד ולפחות על הנייר היא פייבוריטית ברורה. אנחנו באים לשחק את המשחק שלנו ולנסות לעשות תוצאה טובה. מכבי תל אביב באמת בכושר הכי טוב בארץ והיא מראה את זה כל שבוע מחדש, גם במשחקים באירופה. אבל אנחנו מגיעים עם האמונה. הפערים גדולים בכל פרמטר, מהפן הכלכלי עד לרזומה של השחקנים, ועדיין אנחנו צריכים לבוא ולעשות את הכי טוב שאנחנו יכולים ואנחנו יכולים".

הבלם פיליפ איפולה הוסיף: "מכבי תל אביב נמצאת בכושר הכי טוב בארץ וצפוי לנו משחק קשה מאוד. יחד עם זה אנחנו מגיעים לכל משחק כדי לקחת נקודות ואם נצליח לשחק את המשחק שלנו, גם יש לנו סיכוי לעשות את זה. אני מקווה לראות במגרש גם את האוהדים שלנו שימלאו את היציע ושהתפאורה לא תהיה רק צהובה".

פיליפ איפולה שחקן הפועל חדרה המורחק. שלומי גבאי
לא רוצה שתהיה רק תפאורה צהובה. פיליפ איפולה/שלומי גבאי

מכבי תל אביב

מכבי תל אביב חזרה לפעילות הערב (שבת) בקרית שלום אחרי שאתמול לפנות בוקר שבה מסלובניה בתום המשחק מול צלייה. בקבוצה שבעי רצון מהגרלת שלב הבתים של הקונפרנס ליג ומאמינים שביכולתם לסיים בין שני המקומות הראשונים ולהתקדם לשלב הנוק אאוט באמצע העונה.

דור פרץ שנעדר ממשחק החוץ בסלובניה ולא טס עם הקבוצה בשל מחלה, חש יותר בטוב אתמול בביתו והיום שב לפעילות והתאמן עם חבריו, אבל הוחלט שגם הפעם לא יתלבש וישוב לסגל הקבוצה לאחר פגרת הנבחרות בעוד כשבועיים. בהיעדרו של פרץ, רובי קין יציב את גבי קניקובסקי או עידו שחר בקישור. השניים נותרו על הספסל בצלייה, אבל נראו טוב כשנכנסו וקניקובסקי אף כבש את שער השוויון החשוב, שהוציא את הרוח מהמפרשים של צלייה שכזכור הובילה במשחק ופנטזה על תוצאה סנסציונית.

יונתן כהן שעלה אף הוא כמחליף שלשום יחזור להרכב וייתכן שגם אופיר דוידזאדה ייכלל ב-11, אחרי שרוי רביבו פתח במרבית המשחקים האחרונים. שני המגנים השמאליים של מכבי תל אביב זומנו לנבחרת ישראל לקראת המשחקים מול רומניה ובלארוס. מי שערכו הערב אימון ראשון הם אושר דוידה וקיקו בונדוסו.

עוד בוואלה!

אחת משבע: מה קורה למכבי תל אביב במחצית הראשונה?

לכתבה המלאה
שחקן מכבי תל אביב אושר דוידה. אריאל שלום
נכנס לעניינים במדים הצהובים. דוידה/אריאל שלום
שחקן מכבי תל אביב קיקו בונדוסו. אריאל שלום
עוד פנים חדשות בקרית שלום. בונדוסו/אריאל שלום

טריוויה

* מכבי תל אביב ספגה מהפועל חדרה רק שער אחד ב-12 המפגשים בליגה הבכירה (11 ניצחונות ועוד 0:0) ולא הפסידה לה בליגה מאז ה-3:1 בדצמבר 1977.

* גם בעונה שעברה אירחה הפועל חדרה את מכבי תל אביב במחזור השני, וזה הסתיים ב-0:6 קליל של הצהובים. ערן זהבי כבש ובישל אז, אוסקר גלוך שהכין לו הוסיף מיד צמד מהיר וגם אנריק סבוריט, ג'ורג'ה יובאנוביץ' ודור פרץ השתתפו בחגיגה.

* אגב, סבוריט הבקיע שלושה שערים לרשת הפועל חדרה. לאורך הקריירה, אין אף יריבה אחרת מולה כבש יותר מפעם אחת.

* המאזן של ניסו אביטן כמאמן מול מכבי תל אביב: שבעה משחקים, שבעה הפסדים והפרש שערים 14:2.

* רובי קין עדיין בלתי מנוצח בתשעה משחקים רשמיים כמאמן מכבי תל אביב, שהבקיעה עד כה 27 שערים. זהבי חתום על תשעה מהם.

הרכבי הקבוצות

שופט: אוהד אסולין
אצטדיון: נתניה
קהל: 6815

מי הוא ספורטאי השנה?

בלסינג אפריפה
שגיא מוקי
ארטיום דולגופיאט
אופיר חיים
דניאל פרץ
מארו טפרי
58728 משתתפים

מי היא ספורטאית השנה?

ענבר לניר
רז הרשקו
שחר טיבי
קטי ספיצ'קוב
אנסטסיה גורבנקו
לונה צ'מטאי
43465 משתתפים

משחקי המחזור השני:

שבת, 19:00: הפועל פתח תקוה - בני סכנין
שבת, 19:00: מכבי בני ריינה - הפועל באר שבע (ספורט3)
שבת, 20:00: הפועל חיפה - מכבי פתח תקוה
שבת, 20:00: הפועל תל אביב - מכבי נתניה (ספורט4)

ראשון, 20:00: הפועל ירושלים - מכבי חיפה (ספורט4)
ראשון, 20:30: הפועל חדרה - מכבי תל אביב

שני, 20:00: מ.ס. אשדוד - בית"ר ירושלים (ספורט2)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully