וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דור פרץ חולה ויחמיץ את הגומלין מול צלייה, עידו שחר צפוי להחליפו

עודכן לאחרונה: 30.8.2023 / 11:24

הקשר המצטיין נשאר בארץ ולא יעמוד לרשות רובי קין ומכבי תל אביב בגומלין הקונפרנס ליג. גם גולסה ייעדר בגלל רגישות במפשעה, שרן ייני חזר לסגל. קניקובסקי: "המפגש עוד רחוק מלהסתיים"

תקציר: מכבי תל אביב - צלייה 1:4/ספורט1

מכבי תל אביב המריאה הבוקר (רביעי) לסלובניה לגומלין פלייאוף הקונפרנס ליג נגד צלייה כשהיא די בטוחה בעצמה, אבל גם יודעת שאסור לה להסתבך. ניצחון של 1:4 מהמפגש הקודם בבלומפילד ביום חמישי שעבר אמור להקנות למכבי תל אביב מקדמה משמעותית, אבל בכדורגל רובי קין כבר ראה הכל והזהיר את שחקניו בשיחות שערך איתם.

דור פרץ, שחקן מכבי תל אביב. אריאל שלום
יחמיץ את הגומלין. פרץ/אריאל שלום

הקבוצה תנחת בלובליאנה ומשם תמשיך בנסיעה לצלייה. בערב תערוך את האימון המסכם באצטדיון.
מי שיחמיץ את הגומלין הוא דור פרץ. הקשר המרכזי שהפך אצל קין גם למוציא לפועל עם לא מעט שערים הקיץ, נשאר בארץ בגלל שחלה ומי שצפוי לפתוח במקומו הוא עידו שחר. גם אייל גולסה נשאר בארץ בשל רגישות במפשעה. לעומתו חוזר שרן ייני לסגל ויטוס עם הקבוצה.

גבי קניקובסקי אמר לאתר הרשמי לקראת המשחק: "אנחנו מרגישים טוב, עברנו משחק ליגה ועשינו תוצאה טובה בבית אבל המפגש עוד רחוק מלהסתיים ונקווה לעשות שם את העבודה. צריך להמשיך בדרך שלנו, כולם מוכנים, לא מקלים ראש במשחק הזה בכלל, רוצים להמשיך את המומנטום החיובי שיש בתקופה האחרונה וכולם מוכנים לעשות את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully