וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכר: "נצטרך להיות ברמה". פסימיות בסרביה: "בית המוות האמיתי"

מאמן הכוכב האדום בלגרד מרוצה מהבית עם מנצ'סטר סיטי, לייפציג ויאנג בויז בליגת האלופות: "ננסה לייצג כראוי. לא מפחדים ממשחקי החוץ". בתקשורת מודאגים: "ההגרלה הנוראית ביותר שהיו יכולים לקבל"

"מחוץ לקווים" עם לירון שרון, 31.8/עריכת וידאו: זיו שטיינר

הגרלת שלב הבתים של ליגת האלופות נערכה הערב (חמישי) וקבעה כי ברק בכר, עומרי גלזר והכוכב האדום בלגרד יתמודדו בבית ז' יחד עם מנצ'סטר סיטי, ר.ב. לייפציג ויאנג בויז. המאמן והשוער הישראלי יפגשו את אלופת אירופה והטרבליסטית בצמד מפגשים מרתק, כאשר הקרב העיקרי על המקום השני, ככל הנראה, יהיה מול השוורים מגרמניה. אלופת שוויץ שהדיחה בפלייאוף את מכבי חיפה תקווה להיות הסוס השחור ולהשיג את הכרטיס לליגה האירופית מהמקום השלישי, אחרי שגזלה מהירוקים וממאמנם לשעבר את האפשרות להיפגש לשני משחקים מרתקים ומרגשים.

"חיכינו זמן רב להגרלה, כמובן שחשבנו על היריבות האפשריות. כל הקבוצות בליגת האלופות איכותיות מאוד, אפשר לומר שאנחנו מרוצים מהיריבות ומששת המשחקים המעניינים שמחכים לנו", אמר בכר לאתר הרשמי של הכוכב האדום. "חשוב להתכונן היטב, נצטרך להיות ברמה כדי להשיג את המטרה שלנו, שהיא להמשיך לשחק באירופה באביב. הכוכב האדום היא אלופת אירופה ואלופת עולם לשעבר, ננסה לייצג את המועדון בדרך הנכונה והראויה לו".

המאמן התייחס גם לחשיבות הקהל: "אני בטוח שבמשחקים במראקנה נקבל תמיכה אדירה מהאוהדים, אבל אנחנו לא מפחדים ממשחקי החוץ. אוהדי הכוכב האדום תמיד נמצאים לצד הקבוצה, הם יהיו השחקן ה-12 שלנו בבית הזה".

עוד בכדורגל עולמי

בית ז' בהגרלת הבתים של ליגת האלופות: מנצ'סטר סיטי, לייפציג, הכוכב האדום בלגרד, יאנג בויז. NICOLAS TUCAT/AFP, GettyImages
הגרלה לא פשוטה לכוכב האדום, בכר וגלזר. בית ז'/GettyImages, NICOLAS TUCAT/AFP

בתקשורת הסרבית ניתחו את ההגרלה של הכוכב האדום וקראו לבית אליו נקלעה האלופה הסרבית: "בית המוות האמיתי" ו-"ההגרלה הנוראית שבכוכב האדום היו יכולים לקבל". עוד התייחסו למפגשים מול מנצ'סטר סיטי כ"פריבילגיה לשחק נגד הקבוצה החזקה ביותר באירופה".

בנוגע לקרב על המקום השני המוביל לשמינית גמר המפעל, אליו קבוצת הפאר הסרבית לא הגיעה מאז עונת 1990/91, אז המשיכה כל הדרך אל זכייה היסטורית, לא סגרו את האפשרות שהקבוצה של בכר תוכל לעשות חיים קשים לגרמנים ולהעפיל לשלב הבא: "אפשרי לסיים במקום השני, אף פעם לא נעים לשחק נגד הקבוצות הגרמניות. המקום השלישי אפשרי וריאלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully