וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארלינג הולאנד נבחר לשחקן השנה של אופ"א לעונת 2022/23

מלך השערים של הפרמיירליג וליגת האלופות, שזכה עם מנצ'סטר סיטי בטרבל, הקדים את קווין דה בראונה וליאונל מסי. בונמטי שחקנית השנה, גווארדיולה מאמן הגברים ו-ויכמן מאמנת הנשים

תיקתקנו, 31.8/ספורט1

הגרלת שלב הבתים של ליגת האלופות נערכה במונאקו הערב (חמישי), כשבין הכדורים שיצאו וקבעו עד כמה יהיה חם החורף הקרוב, נשיא אופ"א אלכסנדר צ'פרין העניק את פרסי השחקן, השחקנית, המאמן והמאמנת המצטיינים של העונה שעברה.

את פרס שחקן השנה של אופ"א קטף ארלינג הולאנד שבעונה הראשונה שלו במדי מנצ'סטר סיטי סיים כמלך שערי ליגת האלופות עם 12 כיבושים ובישול ב-11 משחקים בהם שותף כל הדרך לזכייה בטרבל האדיר של מנצ'סטר סיטי. בליגה הוא שבר את שיא השערים בפרמיירליג בעונה של 38 משחקים עם 36 שערים ו-8 בישולים ב-35 הופעות שרשם. הנורבגי עקף את ליאונל מסי שזכה עם נבחרת ארגנטינה במונדיאל וקווין דה בראונה, חברו לקבוצה באנגליה.

ארלינג הולאנד שחקן השנה של אופ"א לצד אאיטנה בונמאטי שחקנית השנה. NICOLAS TUCAT/AFP, GettyImages
הזוכים הגדולים. ארלינג הולאנד ואיטנה בונמטי/GettyImages, NICOLAS TUCAT/AFP

בתואר שחקנית השנה של אופ"א זכתה איטנה בונמטי הספרדיה, שתירש את חברתה הטובה בברצלונה ובנבחרת ספרד אלכסיה פוטיאס. בונמטי בת ה-25 זכתה השנה בליגת האלופות, בליגה הספרדית ובסופר קאפ הספרדי לפני שהניפה את גביע העולם עם נבחרת ספרד לאחרונה.

בתואר מאמן השנה אצל הגברים פפ גווארדיולה שזכה עם מנצ'סטר סיטי בטרבל גבר על לוצ'אנו ספאלטי שעזב את נאפולי אחרי זכייה באליפות וסימונה אינזאגי שזכה עם אינטר בגביע האיטלקי והוביל את הנראזורי לגמר האלפות. מאמנת השנה של אופ"א היא סרינה ויכמן שעשתה היסטוריה עם נבחרת אנגליה על אף הפסד שני ברציפות בגמר המונדיאל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully