וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשיא ונציה אישר: המהלך שיסלול את דרכו של שון וייסמן לקבוצה

דאנקן נידראואר הודה שהוא מנסה להעביר את החלוץ דניס יונסן אל ויאדוליד, מה שאמור לאפשר את צירופו של הישראלי מגרנאדה

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 29.8/ספורט1

חלון ההעברות באיטליה ייסגר מחר (שישי) ב-19:00, ואחרי ששלשום דווח כי ונציה מנסה לצרף את שון וייסמן, היום הנשיא שלה דאנקן נידראואר אישר כי מתנהל מהלך שאמור לסלול את דרכו של החלוץ הישראלי לקבוצה מהסרייה B. כתב ה"אס" רוברטו אנטולין צייץ: "נידראואר אישר בפניי שמתקיים משא ומתן להעברת דניס יונסן לריאל ויאדוליד. המהלך המסתמן הוא שהחלוץ הנורבגי יגיע לשם ושון וייסמן לוונציה".

גרנאדה הייתה מוכרחת לרכוש את וייסמן הקיץ בלמעלה מ-3 מיליון יורו כחלק מהתנאים בעסקת ההשאלה שלו מריאל ויאדוליד בעונה שעברה. אלא שלמרות תג המחיר הגבוה יחסית, הקבוצה האנדלוסית נחושה למכור את הישראלי שלא הצליח להותיר חותם ולהשתלב, ולא שיחק דקה העונה (גם בשל פציעה שהוא סוחב משלבי ההכנה), כאשר בנוסף גרנאדה החתימה אתמול את החלוץ הארגנטינאי לוקאס בוז'ה מאלצ'ה תמורת 7 מיליון יורו.

שחקן גרנאדה שון וייסמן. Quality Sport Images, GettyImages
המעבר מתקרב? שון וייסמן/GettyImages, Quality Sport Images

בשבועות האחרונות הוזכרו גם אלצ'ה ואספניול מליגת המשנה בספרד כמועמדות אפשריות לקלוט את וייסמן, אולם על פי הדיווחים האחרונים ונציה היא הקרובה ביותר לצרפו.

ונציה, קבוצתו לשעבר של דור פרץ שלבש את מדיה בעונת 2021/22, פתחה את העונה בסרייה B עם 4 נקודות בשני משחקים, ומכוונת לחזרה לסרייה A.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully