וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אי אפשר רק לסמוך על מסי": היריבות הצליחו לפצח את אינטר מיאמי?

נאשוויל תסכלה את הפרעוש, שספג ביקורות מרומזות, חברו לקבוצה יודע: "מעכשיו, קבוצות יתגוננו עם 9-10 שחקנים מולנו". צפו בסרטונים

צפו בתקציר המשחק ששודר בספורט2: אינטר מיאמי - סינסינטי 3:3 (חצי גמר גביע אמריקאי)/ספורט1

לראשונה מאז הצטרף לאינטר מיאמי, סיים ליאונל מסי משחק ללא שער, בישול או ניצחון. זה קרה ב-0:0 של קבוצתו עם נאשוויל הלילה (בין רביעי לחמישי), שסיבך את חלומות הפלייאוף של הפרעוש. מסי ניסה, כרגיל, ואף סיפק מספר רגעי קסם טיפוסיים, אך ההגנה היריבה תסכלה אותו שוב ושוב. "הוא פספס מסירה, חבריו לקבוצה לא היו מתואמים איתו, הבעיטות שלו נבלמו, נהדפו, פספסו את המסגרת", נכתב ב"סאן סנטינל".

צפו בתקציר

היה זה שחזור של גמר גביע הליגות - אז, הביסו מסי וחבריו 1:4. הפעם, נאשוויל למדה לקח ובעיקר התגוננה. "הם עשו הגנה עם 9-10 שחקנים, זה היה מתסכל אבל צריך להתרגל לזה", אמר שחקן אינטר מיאמי קמאל מילר. "זו הפעם הראשונה שקבוצה עושה לנו דבר כזה באופן כל כך מובהק. כנראה שזה מה שקבוצות יעשו מולנו כעת. נצטרך למצוא עוד דרכים לנצח את היריבות כשהן מתגוננות כך ולהזיז את הכדור מהר יותר, לא לסמוך רק על ליאו".

ב"סאן סנטינל" הוסיפו וכתבו: "מסי לא יכבוש את ארצות הברית בזכות האופי שלו, בהתחשב בזה שלא הראה שום אופי במסיבות העיתונאים שהעניק - והפעם הוא שוב לא התייצב מול המצלמות". ביקורת נוספת נשמעה ברשתות החברתיות, כשמספר צופים הבחינו בצורה בה הכוכב הגדול מנסה לגנוב עוד ועוד סנטימטרים בבעיטות חופשיות:

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

"עדיין לא באמת היה לנו שבוע מלא של אימונים", התגונן המאמן טאטה מרטינו. "בגלל שניצחנו בגביע, לא היה מספיק זמן להתאמן ולבנות את החבורה הזאת". על הסגנון של היריב אמר: "בדרך כלל, כשאתה שם כל כך הרבה שחקנים קרוב לשער שלך, כנראה שיהיה לך סיכוי טוב לשמור על רשת נקיה".

ובכל זאת, שימו לב למסירה הזאת לג'ורדי אלבה

או לזו

פלויד מריוות'ר וקן גריפי ג'וניור קיוו לשערים

כבר סיפרנו לכם על שומר הראש של מסי. הוא ממשיך ללוות אותו לכל נקודה בדשא:

מי הוא ספורטאי השנה?

בלסינג אפריפה
שגיא מוקי
ארטיום דולגופיאט
אופיר חיים
דניאל פרץ
מארו טפרי
58710 משתתפים

מי היא ספורטאית השנה?

ענבר לניר
רז הרשקו
שחר טיבי
קטי ספיצ'קוב
אנסטסיה גורבנקו
לונה צ'מטאי
43449 משתתפים

האם אינטר מיאמי תצליח להגיע לפלייאוף? כנראה שלא: למסי וחבריו 22 נקודות והם מדורגים במקום ה-14 בטבלה - 10 פחות משיקגו התשיעית, שנמצאת במקום המוביל לפלייאוף. נותרו עד עשרה מחזורים עד שתסתיים עונת ה-MLS הסדירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully