וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברדה: "מקווה שנעשה את ההתאמות שאנחנו רוצים לפני סגירת החלון"

31.8.2023 / 16:55

מאמן הפועל באר שבע לקראת בני ריינה (שבת, 19:00, ספורט3): "מצפים מעצמנו להרבה יותר". אלחמיד: "שמח שהתגברתי על הפציעה מוקדם מהצפוי"

תקציר: הפועל באר שבע - הפועל חדרה 0:3/ספורט1

אחרי שפתחה את העונה עם 0:3 חלק על הפועל חדרה, תנסה הפועל באר שבע לשמור על המאזן המושלם שלה בליגה כשתתארח אצל בני ריינה במסגרת המחזור השני (שבת, 19:00, ספורט3). פטריק קלימלה עשוי להיכלל בסגל, רועי גורדנה ושגיב יחזקאל אמורים ליטול חלק בהתמודדות ומי שנמצא בספק הוא גיא בדש החולה, שנעדר ממספר אימונים השבוע.

"התחושות טובות", אמר ברדה בהתייחס לפתיחה המוצלחת של קבוצתו בליגה, "אי אפשר להגיד שיותר מדי שבעי רצון, כי כבר יש לנו משחק חוץ קשה. היו הרבה דברים טובים ששיפרנו ממשחקים קודמים, הקבוצה במגמה חיובית, אבל עדיין מצפים מעצמנו להרבה יותר ובחלק מהמשחק היינו צריכים להיראות טוב יותר".

אליניב ברדה מאמן הפועל באר שבע. קובי אליהו
עדיין יש הרבה מקום לשיפור. ברדה/קובי אליהו

עוד כדורגל ישראלי

דיווח: קיקו בונדוסו יחתום במכבי תל אביב, כבר נפרד מקבוצתו
סעיף השחרור של ענאן חלאילי לא בתוקף ויתחדש בקיץ 2024
מיירון ג'ורג' נחת, חתם על החוזה ויצטרף לאימוני בית"ר ירושלים


על היריבה הבאה: "זה משחק מאוד קשה נגד קבוצה שעשתה רכש מאסיבי השנה, שמשחקת עם הרבה מאוד שחקנים בחלק הקדמי. נצטרך לבוא דרוכים למשחק קשה ולהמשיך את מה שעשינו במשחק הקודם".

על הרצון לחזק את הסגל: "חלון ההעברות מסתיים ממש אוטוטו, אני מקווה שנספיק לעשות את ההתאמות האחרונות שאנחנו רוצים. אנחנו עובדים על זה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
שחקן מכבי תל אביב אילון אלמוג, מול שחקן הפועל באר שבע, חאתם עבד אלחמיד. דני מרון
התאושש מוקדם מהצפוי. אלחמיד/דני מרון

חאתם אלחמיד, שלא שיחק מאז התבוסה 6:1 למכבי תל אביב בגביע הטוטו בגלל שקרע את המניסקוס באותו משחק, דיבר גם הוא וסיפר: "עשיתי ניתוח ואני שמח שהתגברתי על זה בצורה טובה, מוקדם מהצפוי, וחזרתי לחברים שלי. זה לא סוד שהתחלנו את העונה לא טובה וההפסד נגד מכבי כאב לנו מאוד, היינו חייבים אחרי התקופה הזאת לנצח משחק בצורה טובה ומשכנעת בשביל להתחיל את העונה טוב ולהחזיר את התשוקה של הקהל. אנחנו שמחים שעשינו את זה".

על המשחק נגד בני ריינה הוסיף: "אליניב מנתח כל משחק לגופו ואני מקווה שנעשה את הדברים במגרש כמו שאנחנו עושים טוב מאוד באימונים, ונחזור לפה עם תוצאה טובה ושלוש נקודות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully