וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אין שני לו בישראל: כוחו של ערן זהבי עדיין במותניו

25.8.2023 / 12:25

לא מפסיק לנוע, קטלני מתמיד: חלוץ מכבי תל אביב שוב הכריע, וכעת ראוי שדור תורג'מן יפתח לצידו בהתקפה. דני דבורין מסכם, ומוצא גם נקודות טעונות שיפור

תקציר: מכבי תל אביב - צלייה 1:4/ספורט1

למכבי תל אביב לא היה אמש (חמישי) משחק גדול. אבל בשבוע הבא היא תגיע לסלובניה, לגומלין מול צליה ביתרון משמעותי של 1:4. ככה זה כשיש לך את ערן זהבי, המבקיע הטוב ביותר בליגה הישראלית. ואכן, זהבי שוב עשה למענה את ההבדל.

שלושת השערים שהבקיע החלוץ לרשתה של צליה, בתוספת השער הרביעי שכבש דור תורג'מן, הציבו את מכבי תל אביב בעמדה נוחה מאד להשלמת המשימה. זו הייתה גם מטרת המשחק בבלומפילד והיא הושגה במשחקו האחרון במדיה של השוער דניאל פרץ.

פרידת האוהדים מפרץ, היא סיפור בפני עצמו. עשרות אלפים ביציעים שרו לו בסיום המשחק, שירי אהבה, והעניקו לו חיבוק חם, לפני שילבש את מדיה של הקבוצה הגרמנית המהוללת, באיירן מינכן. אפילו שייע גלזר האגדי לא זכה בזמנו לפרידה כה מרגשת ממכבי תל אביב.

ואם לשוב למשחק שנערך בבלומפילד, במסגרת פלייאוף הקונפרנס ליג, ראוי לזכור שמכבי תל אביב וצליה סיימו את המחצית הראשונה בתיקו 1:1. במצב זה נדרש שחקן גדול כדי להכריע את גורל ההתמודדות. זו הייתה איפוא שעתו הגדולה של ערן זהבי. על השער שהבקיע ב-45 הדקות הראשונות, הוסיף החלוץ הקטלני עוד צמד, ומשעלתה קבוצתו ליתרון 1:3, היה ברור לכל שהצהובים יזכו במאבק. בליגה שלנו אין שני לו בתפקיד הכובש. כוחו של ערן עדיין במותניו, ולפיכך גם הגנת צליה שילמה את המחיר ונכנעה בפניו ללא תנאי.

מתחילת המשחק עקבתי במיוחד אחריו. ראיתי שאינו מפסיק לנוע תוך שינויי כיוון, ובתקווה שיימסר לעברו כדור נוח. אף אחד מחבריו לא היה בתנועה דומה לשלו, וחלקם אף המתין לכדור, כמעט מבלי לזוז. זו אגב, מעלתו המיוחדת וסוד הצלחתו להגיע לעמדת בעיטה.

ערן זהבי, שחקן מכבי תל אביב חוגג. אריאל שלום
אין סקורר כמוהו בישראל. זהבי/אריאל שלום

עוד על דניאל פרץ

הצעה שאסור לפספס

מבצע מיוחד: חודשיים ראשונים חינם על כל ברי המים של תמי 4

לכתבה המלאה

מי הוא ספורטאי השנה?

בלסינג אפריפה
שגיא מוקי
ארטיום דולגופיאט
אופיר חיים
דניאל פרץ
מארו טפרי
58714 משתתפים

מי היא ספורטאית השנה?

ענבר לניר
רז הרשקו
שחר טיבי
קטי ספיצ'קוב
אנסטסיה גורבנקו
לונה צ'מטאי
43453 משתתפים

חובה להתייחס גם לדור תורג'מן, שנכנס כמחליף בדקה ה-80, והספיק להבקיע את השער הרביעי. הוא בעל כוח פריצה ולדעתי חבל על כל רגע שבו אינו פותח ב- 11 של מכבי תל אביב, לצידו של זהבי. גם דור מחפש את שער הקבוצה היריבה, ועכשיו, לאחר שג'ורג'ה יובאנוביץ' עזב את הקבוצה, כאמור, מקומו על כר הדשא ולא על הספסל. המאמן רובי קין עשה קריירה בליגה האנגלית, שבה החלוצים רעבים להבקיע, ואמש הספיקו 10 דקות כדי לראות מה יכול תורג'מן לתרום לקבוצתו.

כשמסכמים את הניצחון על צליה, אין לדלג על דברים הטעונים שיפור, בעיקר במרכז ההגנה, הגם שבליגה שלנו תהיה מכבי תל אביב בצמרת הטבלה. בעוד שבועות אחדים עליה להראות טוב בהרבה ובמיוחד להצליח לשחק מהר לאורכן של דקות רבות. אז גם יהיו חייה נוחים יותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully