וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרלו אנצ'לוטי: "מחליף לבנזמה? יש לנו את בלינגהאם לזה"

מאמנה של ריאל מדריד התראיין באיטליה והתייחס לסגל הקיים ועתידו במועדון: "לא חשבנו להחתים חלוץ. אאמן כאן העונה, לא יודע מה יהיה אחרי זה. נבחרת ברזיל? קשה לדעת, לא זכיתי גם להצעות מערב הסעודית"

תיקתקנו, 23.8/ספורט1

ריאל מדריד פתחה נהדר את העונה אחרי קיץ מטלטל במיוחד. עזיבתו של קארים בנזמה הותירה חור שיהיה קשה למלא בעמדת החלוץ המרכזי, טיבו קורטואה ואדר מיליטאו קרעו את הרצועה הצולבת וייעדרו מרוב העונה וג'וד בלינגהאם הגיע ונראה שהשתלב בצורה מופלאה כמי שעשוי להיות השחקן המרכזי של הבלאנקוס בשנים הקרובות.

בראיון לתחנת רדיו באיטליה, קרלו אנצ'לוטי דיבר על פתיחת העונה של ריאל, המטרות לעונה, הסגל הקיים והתוכניות לעתיד, כולל האפשרות שיעזוב לאמן את נבחרת ברזיל.

עוד בכדורגל עולמי

קרלו אנצ'לוטי מאמן ריאל מדריד. רויטרס
"איפה אהיה בהמשך? קשה לדעת, מתמקד בשנה הקרובה". אנצ'לוטי/רויטרס

"אני עדיין נהנה כאן, ממשיך לעבוד עם סגל מוכשר של שחקנים ומנסה למצוא פתרונות לעמדות שונות. יש לי את אותה התשוקה מהיום הראשון שלי כמאמן כדורגל", סיפר אנצ'לוטי. "הכדורגל משתנה ואני צריך יחד איתו ולאמץ דברים שונים, הדבר העיקרי שמשתנה הוא הגיל שלי. אני אאמן כאן עד ה-1.7.24. מה יהיה אחרי זה? אני לא יודע".

המאמן האיטלקי התייחס לעמדת החלוץ שנותרה ללא גיבוי אחרי עזיבתו של בנזמה, כאשר רק חוסלו הגיע בתור חלוץ מחליף, אך אינו פותח בהרכב: "לא חשבנו בכלל להחתים חלוץ. אוסימן? מעולם לא חשבנו לנסות להחתים אותו. הוא אחד החלוצים הטובים באירופה, אבל אני חושב שההגעה של בלינגהאם מחפה על העזיבה של בנזמה".

אנצ'לוטי נשאל לגבי עתידו על הקווים והשיב בתשובה עמומה: "הכדורגל הביא לי המון, במיוחד שמחה לעבוד במה שהופך אותי לשמח. לא זכיתי להצעות מערב הסעודית, טוב לי פה וכולם יודעים את זה. מה יהיה בהמשך? קשה לדעת, מתמקד בשנה הקרובה".

מי היא ספורטאית השנה?

ענבר לניר
רז הרשקו
שחר טיבי
קטי ספיצ'קוב
אנסטסיה גורבנקו
לונה צ'מטאי
43449 משתתפים

מי הוא ספורטאי השנה?

בלסינג אפריפה
שגיא מוקי
ארטיום דולגופיאט
אופיר חיים
דניאל פרץ
מארו טפרי
58710 משתתפים

לסיום נשאל האיטלקי על האפשרות שיאמן את נבחרת ברזיל וסיכוי לגמר מונדיאל עתידי מול חברו, לוצ'אנו ספאלטי, שיאמן את נבחרת איטליה: "גמר כזה בינינו? זה היה ראיון נפלא, אני מודה לך. כרגע אין לי תשובה לזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully