וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתיחות בין בנזמה למאמנו: "אמר להנהלה שהוא לא מתאים לסגנון"

לפי דיווח בערב הסעודית, נונו אספיריטו סנטו כלל לא ביקש להחתים את החלוץ באל איתיחאד, והוא אף סירב לבקשתו להעניק לו את סרט הקפטן. אקס ריאל מדריד לא התאמן עם הקבוצה, וכבר מרגיש לא בנוח

תיקתקנו, 23.8/ספורט1

ההתאקלמות של קארים בנזמה באל איתיחאד רחוקה מלהיות אידאלית. לפי דיווח בערב הסעודית, יחסיו של החלוץ עם מאמנו נונו אספיריטו סנטו הינם מתוחים, כאשר הפורטוגלי אף הבהיר להנהלת המועדון כי הצרפתי אינו מתאים לסגנון המשחק. המאמן כלל לא ביקש להחתים את בנזמה, והחלוץ אינו מרגיש בנוח מהאווירה שנוצרה במועדון. לפי דיווח נוסף, בנזמה כלל לא התאמן היום עם הקבוצה.

החלוץ שהגיע למפרץ אחרי 14 שנים בריאל מדריד נפגש עם המתווך הסעודי בעסקה, האיש ששכנע אותו לחתום, ולפי הדיווח ביקש ממנו למצוא פתרון לבעיה שנוצרה מול המאמן. לתחושתו, היחס שהוא מקבל מהמאמן אינו מקצועי. אחת הסוגיות שהובילו למצב הבעייתי היא סירובו של המאמן לבקשתו של בנזמה לענוד את סרט הקפטן. במקום זאת בחר המאמן ברומאריניו הברזילאי, שאמנם נמצא באל איתיחאד מאז 2018 אך אינו נחשב לכוכב בסדר הגודל של אלה שחתמו הקיץ בקבוצה.

קארים בנזמה, שחקן אל איתיחאד. Yasser Bakhsh, GettyImages
לא כל הנוצץ זהב. בנזמה/GettyImages, Yasser Bakhsh

בנזמה פתח טוב את הקדנציה בערב הסעודית עם שער בכל שלושת המשחקים הראשונים, אך בשלושת המשחקים האחרונים הוא סובל מבצורת, כולל בשני הניצחונות בפתיחת הליגה הסעודית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully