וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדי לא לאבד אותו: נבחרת ספרד עשויה לזמן את לאמין ימאל לסגל

בספרד רוצים להבטיח את עתידו של בן ה-16 מברצלונה, שיכול לייצג גם את מרוקו וגינאה המשוונית. אי הכללתו בסגל עד גיל 18 מרמזת על זימונו?

תקציר: ברצלונה - מילאן 0:1/ספורט1

האם הנסיקה של לאמין ימאל בדרך לרגע שיא נוסף. לפי דיווח ב"מונדו דפורטיבו", שחקן הכנף בן ה-16 של ברצלונה עשוי לקבל זימון לנבחרת ספרד הבוגרת לקראת חלון הנבחרות בחודש הבא. האפשרות שיהיה חלק מהסגל של לואיס דה לה פואנטה צברה תאוצה ביממה האחרונה, זאת לאחר שימאל לא נכלל בסגל הנבחרת עד גיל 18 - קבוצת הגיל אליה הוא משתייך.

בשל מוצאו, ימאל יכול לייצג גם את נבחרות מרוקו וגינאה משוונית. על כן, בספרד רוצים לפעול מהר ולזמן אותו בשלב מוקדם כדי להבטיח את עתידו ולא לאבד אותו. כך עשו בספרד גם עם מוניר אל חדאדי בשנת 2014, וכך הם ניסו לעשות גם עם עבדה - אלא ששחקן הכנף שמשתף פעולה עם למאל בברצלונה העדיף לייצג את מרוקו.

ספרד תפגוש בחודש הבא את גאורגיה וקפריסין במסגרת מוקדמות היורו. היא מדורגת במקום הרביעי בלבד בבית, אך היא גם קיימה רק שני משחקים. לאלופה הטרייה של ליגת האומות יש שלוש נקודות, סקוטלנד (12 נקודות מארבעה משחקים), גאורגיה (ארבע נקודות משלושה משחקים) ונורבגיה (ארבע נקודות מארבעה משחקים) מקדימות אותה וקפריסין אחרונה ללא נקודות בשלושה משחקים.

לאמין ימאל, ברצלונה. Eric Alonso, GettyImages
בקרוב במדי הנבחרת? ימאל/GettyImages, Eric Alonso

ימאל מקבל קרדיט רב ממאמנו צ'אבי מאז פתיחת העונה, במיוחד לאור השינוי שעשה והמהפך שהוביל כשעלה מהספסל בגביע גאמפר מול טוטנהאם. ביום ראשון האחרון הוא פתח בהרכב מול קאדיס, והפך לשחקן הצעיר בהיסטוריה שפותח במשחק רשמי של ברצלונה וגם לצעיר ביותר בכל הקבוצות שפותח במשחק בליגה הספרדית במאה ה-21.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully