וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קין על מכירת פרץ לבאיירן מינכן: "אני לא טיפש, ברור מה קורה"

23.8.2023 / 19:00

מאמן מכבי תל אביב התייצב למסע"ת לקראת צלייה בפלייאוף הקונפרנס (ה', 20:00, ספ'2) והתייחס למעברו של השוער לבאיירן מינכן: "עד שהוא לא חתם ויצא מהבניין, הוא שלנו". על ההחמצות של זהבי: "יכול להגיד לי איך להבקיע". וגם: הציפיות והשינויים הצפויים בסגל

תקציר חצי גמר גביע הטוטו: בני סכנין - מכבי תל אביב 5:1/ספורט1

מכבי תל אביב רשמה קמפיין אירופי מוצלח במהדורה הראשונה של הקונפרנס ליג בעונת 2021/22, אבל בשנה שעברה הפסידה לניס בפלייאוף ולא הצליחה להעפיל שנה שנייה ברציפות. מחר (חמישי, 20:00, ספורט2) היא תארח באצטדיון בלומפילד את צלייה הסלובנית למשחק הראשון מבין שניים, בתקווה לעשות צעד משמעותי אל עבר חזרה לשלב הבתים.

יממה לפני המשחק, המאמן רובי קין ערך את מסיבת העיתונאים לקראת המשחק והתייחס לכך שזו צפויה להיות הופעתו האחרונה במדי הקבוצה של השוער דניאל פרץ לפני מעברו לבאיירן מינכן: "אני לא טיפש. זה די ברור מה קורה ומה אומרים. אבל כל עוד דניאל פה ועד שהוא לא חתם ויצא מהבניין שלנו, אז הוא שחקן של מכבי. דניאל אצלנו, הוא מתאמן, הוא מקצוען אמיתי, הדבר הטוב במצב הזה שאני כבר הייתי בו".

רובי קין, מאמן מכבי תל אביב. אריאל שלום
"אני לא טיפש". רובי קין על מעבר פרץ/אריאל שלום
sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

מי הוא ספורטאי השנה?

בלסינג אפריפה
שגיא מוקי
ארטיום דולגופיאט
אופיר חיים
דניאל פרץ
מארו טפרי
58712 משתתפים

מי היא ספורטאית השנה?

ענבר לניר
רז הרשקו
שחר טיבי
קטי ספיצ'קוב
אנסטסיה גורבנקו
לונה צ'מטאי
43451 משתתפים

עוד אמר קין על מעברו של פרץ: "אני מבין את התחושה, אני מבין איך מרגישים, והדבר הכי חשוב במצבים כאלה זה כמה אתה יכול להיות חזק מנטלי, כמה אתה יכול להיות קשוח עבור חבריך לקבוצה, וכמה אתה יכול לתת עבור הקהל שלך כי אתה שחקן שלהם עד שאומרים לך אחרת".

בהמשך ישיר לכך אמר קין על השוער המחליף רועי משפתי: "כל שחקן מקבל הזדמנות לשחק, גם רועי יכול לקבל בהמשך, אבל בינתיים דניאל פה. אם רועי יקבל את ההזדמנות, אני מאמין שהוא יהיה טוב. אני לא סתם מחזיק שחקנים בקריית שלום כדי שהם יהיו פה. הם שחקנים טובים, רועי שוער טוב".

האירי גם נשאל על ההחמצות הגדולות של ערן זהבי בשני המפגשים עם א.א.ק לרנקה בסיבוב הקודם והשיב: "אני לא צריך להגיד לערן איך להבקיע, הוא יכול להגיד לי. החוק שלי בנושאים האלה של להגיד משהו על החלוצים שלי זה רק אם לא נגיע למצבים. אבל אנחנו מגיעים. ערן קשוח מנטלית, תמיד יש עוד מצב, תמיד יש עוד משחק".

ערן זהבי, שחקן מכבי תל אביב. דני מרון
"ערן זהבי יכול ללמד אותי איך להבקיע שערים". קין על הכוכב/דני מרון

לקראת המשחק הראשון נגד צלייה אמר האירי: "משחק חשוב מאוד עבור המועדון, זה יהיה כנראה המבחן הכי קשה שמולנו עמדנו נגד יריבה מאוד טובה, צפיתי בהרבה קטעי וידאו שלהם, אני מכיר היטב את אלברט ריירה המאמן שלהם, אני יודע איזה בן אדם הוא ואיזה מאמן טוב הוא. יהיה נחמד לראות אותו. היינו ביחד בליברפול. זה פלייאוף, אין דבר כזה משחק קל בפלייאוף, אנחנו מחכים למשחק הזה, לראות את הקהל שלנו שהיה מבריק בשבוע שעבר ואנחנו מחכים לאווירה טובה גם מחר".

כאשר נשאל קין על יכולת הקבוצה, הפתיע: "תדמיין לך מה היה קורה אם היינו מפסידים? אבל אנחנו בינתיים מנצחים. אם זה 0:1 או 0:5 זה לא משנה לי. אני רוצה לשחק כדורגל יפה, זה בטוח. אני רק לא מבין מאיפה הציפיות הגיעו לכאן. המועדון הזה לא זכה בכלום שלוש שנים. אני רוצה לנצח ולזכות בהכל, זה ברור, אבל המציאות היא שבשנים האחרונות לא היה כאן כלום. שואלים אותי שאלות על היכולת שלנו אחרי ניצחונות כאילו זכו פה בכל תואר במשך שבע שנים. זה תהליך, זה ייקח זמן. האם אני מרוצה מאיך שאנחנו משחקים? אני תמיד רוצה יותר. אנחנו דורשים אחד מהשני להשתפר בכל יום. אבל גם צריך להיות מציאותיים. גם הדרישות שלכם צריכות להיות הגיוניות. לא ננצח בכל משחק 0:6. אם ננצח כל משחק בדקה ה-90, אני מבטיח לכם שכולם יהיו מרוצים, אני בטוח שז'וזה מוריניו מעדיף לנצח ככה. אני מבין למה כולם רוצים לנצח, אבל המציאות היא שהמועדון הזה לא ניצח בשלוש השנים האחרונות. אנחנו משנים את המנטליות קודם כל. של כל שחקן ושל כל מי שמתעסק בקבוצה. הקהל נפלא עברונו ויש לנו אחריות לתת להם משהו. הם צריכים להנות מכל משחק שלנו. זאת המטרה שלנו. אבל המועדון לא ניצח כבר כמה שנים, אז צריך להבין שקודם כל צריך לשנות את המנטליות שלנו לפני הכל".

דור פרץ עם מילסון שחקני מכבי תל אביב. אריאל שלום
"המועדון לא זכה בכלום שלוש שנים, לא מבין מאיפה הציפיות"/אריאל שלום

קין גם הודה שיהיו שינויים בסגל: "אנחנו עובדים מאחורי הקלעים על מהלכים, הצוות, המועדון, כמובן שאנחנו עובדים על דברים. לא אשקר ואגיד שלא יהיו שינויים או תוספות לסגל. לא נשאיר את המצב כמו שהוא. כשהחלון פתוח אז יש כאלה שרוצים לעזוב, וזה בסדר. אני רגוע מאוד בנושא. אין בי שום לחץ להביא מישהו אם הוא לא יעזור לי. אני צריך גם את האופי הנכון כשאני מצרף שחקן חדש".

לסיום דיבר על אלברט ריירה הספרדי, מאמן צלייה ששיחק איתו בליברפול והגיע לצלייה לפני כחודש: "גם ריירה מחפש עדיין את השיטה הטובה עבורו, המצב שלי ושלו דומה, אנחנו בסך הכל אותו הזמן בקבוצות שלנו. לוקח זמן להבין מהי הקבוצה הכי טבוה עבורך. אני לא יודע מה הוא מכין לנו, אני יודע מה אני מכין לו. יש לנו תכניות, A, B ו-C , יהיה קשה מאוד מחר. שני המשחקים עכשיו מאסיביים עבור שתי הקבוצות. אני מכיר את אלברט היטב ואני יודע כמה הוא בעל תשוקה למשחק, הוא מאמן טוב, יהיה נחמד לראות אותו אחרי המשחק".

הרכב משוער: דניאל פרץ, איבן מאסון, ניר ביטון, אנריק סבוריט, רוי רביבו, יוריס ואן אובריים, דור פרץ, ניר ביטון, יונתן כהן, פארפה גיאגון, ערן זהבי.

האזינו ליניב טוכמן על דניאל פרץ

באשר לצלייה, היא נחתה היום בצהריים בישראל וערכה הערב את האימון המסכם באצטדיון בלומפילד. עוד קודם לכן אמר ריירה במסיבת העיתונאים בתל אביב: "זה משחק חשוב עבור שתי הקבוצות ואני לא חושב שיש פייבוריטית. זה רק המשחק הראשון ובכל מקרה יהיו עוד 90 דקות בשבוע הבא, אז זה לא משנה. כמובן שאנחנו ננסה לנצח, לשחק כדורגל חכם ובצורה שאנחנו רוצים. נצטרך לפתוח טוב את המשחק, כדי להקשות על מכבי ולשחק את המשחק שלנו. אנחנו יודעים מה עלינו לעשות עם הכדור ובלי הכדור, אנחנו מוכנים ויש לנו תוכנית - יש לנו יותר מה להרוויח מאשר להפסיד ואתם תראו מחר קבוצה איכותית, נראה אם זה גם יספיק לנו כדי לנצח".

על רובי קין ואנריק סבוריט אמר: "אני ורובי חברים, אנחנו מתראים לעתים תכופות במשחקי ראווה וכמובן שהוא בחור נהדר ואני מאחל לו בהצלחה רבה, אבל מחר אנחנו יריבים - מכבי תל אביב נגד צלייה, לא אלברט נגד רובי. אני ואנריק שיחקנו ביחד, בזמנו הוא היה מגן שמאלי. זה אולי יתרון בשבילי כי אני מכיר אותו ואני אנסה להסביר לשחקנים שלי איך לנצל זאת ו'לפגוע' בו".

קפטן צלייה דניס פופוביץ' הוסיף: "אנחנו יודעים למה לצפות, צפינו בשני המשחקים נגד א.א.ק ואנחנו יודעים איך מכבי תל אביב רוצה לשחק. אנחנו יכולים לעשות היסטוריה ואנחנו נגיע כדי לשחק את הכדורגל שלנו, במטרה לשים זרקור על הכדורגל הסלובני ועל צלייה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully