וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה דרוכה: "כבר הוכחנו שאנחנו יודעים לשבור שיאים"

23.8.2023 / 12:16

הירוקים מקווים לעשות צעד נוסף אל עבר שלב הבתים באלופות זו שנה שנייה ברציפות: "רוצים לעשות עוד היסטוריה". דגו הזהיר מהמצבים הנייחים: "השחקנים מודעים לגודל השעה, ננסה לייצר מקדמה לגומלין" (22:00)

תקציר חצי גמר גביע הטוטו: מכבי פתח תקוה - מכבי חיפה 2:0/ספורט1

דריכות גדולה במכבי חיפה לקראת המשחק הערב (רביעי, 22:00) מול יאנג בויז. הירוקים בהחלט מאמינים שניתן יהיה לרשום עוד היסטוריה מקומית ולהפוך לקבוצה הראשונה הראשונה שמגיעה לשלב הבתים של ליגת האלופות שנתיים ברציפות. "הוכחנו כבר שאנחנו יודעים לשבור שיאים", אמר שחקן בקבוצה. "ברור שאנחנו רוצים לעשות עוד היסטוריה, אבל בשביל זה קודם צריך לנצח הערב וזה הדבר היחיד שאנחנו מרוכזים בו".

מאמן הקבוצה מסאי דגו צפוי לפתוח שוב במערך של שלושה בלמים ובהרכב זהה לזה שהעלה מול סלובן ברטיסלבה בסיבוב המוקדמות הקודם. דגו הזהיר את שחקניו מהאגרסיביות של היריבה ומכך שמדובר בקבוצה גבוהה מאוד שתנסה לנצל מצבים נייחים. המאמן ביקש שלא לבצע עבירות טיפשיות שיובילו למצבים נייחים מסוכנים ודיבר עם השחקנים גם על ההגנה של השוויצרים. במועדון משוכנעים שיהיה ניתן להפתיע את ההגנה היריבה עם המהירות והאיכות בחלק הקדמי של המארחת. "יש באמת אווירה של דריכות", אמר גורם בקבוצה. "השחקנים והצוות מודעים לגודל השעה ונגיע כדי לנצח ולייצר מקדמה לגומלין".

צ'ארון שרי לצד ליאור רפאלוב מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
יעשו זאת? שרי ורפאלוב/מאור אלקסלסי
sheen-shitof

עוד בוואלה

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקל

בשיתוף כללית

מי הוא ספורטאי השנה?

בלסינג אפריפה
שגיא מוקי
ארטיום דולגופיאט
אופיר חיים
דניאל פרץ
מארו טפרי
58762 משתתפים

מי היא ספורטאית השנה?

ענבר לניר
רז הרשקו
שחר טיבי
קטי ספיצ'קוב
אנסטסיה גורבנקו
לונה צ'מטאי
43499 משתתפים

בעניין אחר, במועדון מרוצים מאוד מהארכת חוזהו של דולב חזיזה ונמצאים במגעים עם עלי מוחמד ודניאל סונדגרן על הארכת חוזיהם. השבדי שהסכים להתאזרח ולמעשה נחשב כבר עתה לישראלי מבחינת רישומי ההתאחדות ביקש לפתוח את החוזה ובקבוצה אמורים לסגור איתו על הסכם חדש בקרוב.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully