וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שימיץ' יערוך אימון בכורה, נרשם לצמד המפגשים עם יאנג בויז

עודכן לאחרונה: 22.8.2023 / 15:38

במכבי חיפה מרוצים מאוד מצירוף הקרואטי עבור 800 אלף יורו בלבד, הנטייה היא לא לשתפו במשחק הראשון מול אלופת שוויץ. במועדון שוקלים אם לצרף גם מגן שמאלי

תקציר ניצחונה של מכבי חיפה 1:3 על סלובן ברטיסלבה במוקדמות ליגת האלופות/ספורט1

מכבי חיפה יכולה לעשות היסטוריה ולהיות האלופה הישראלית הראשונה שמשתתפת שנתיים ברציפות בליגת האלופות. אחרי שעברה את חמרון ספרטנס ממלטה, שריף טירספול ממולדובה וסלובן ברטיסלבה מסלובקיה, הירוקים ינסו להדיח כעת גם את המשוכה הגבוהה ביותר שקיבלו בהגרלות בשלב המוקדמות - יאנג בויז השוויצרית, אותה תחילה יארחו מחר (רביעי, 22:00) ובשבוע הבא יתארחו אצלה במגרשה בברן.

בצמד המשחקים מול יאנג בויז יעמוד לרשותו של מסאי דגו גם הבלם החדש, הקרואטי לורנצו שימיץ' שבמכבי חיפה רשמו אותו היום באופ"א למשחקי שלב הפלייאוף. בניגוד לשואו שלא יוכל לשחק מול אלופת שוויץ מכיוון ששותף העונה במשחק מוקדמות האלופות במדי לודוגורץ והוא יוכל להירשם רק לשלב הבתים, שימיץ' הגיע מאסקולי מליגת המשנה האיטלקית, משמע שלא היה שותף במפעלים האירופיים העונה והינו רשאי לשחק מול השוויצרים.

למרות כל האמור לעיל, שימיץ' יערוך רק היום את אימון הבכורה שלו במכבי חיפה ועל כן הנטייה היא לא לשתף אותו כבר מחר, אבל בקבוצה רוצים שהוא יוכל לעמוד לרשותם במידת הצורך, השבוע או בשבוע הבא בשוויץ. יש לציין שמכבי חיפה הצליחה להוריד את המחיר ההתחלתי שביקשה עבורו אסקולי ורכשה אותו תמורת 800 אלף יורו.

לורנצו שימיץ, מכבי חיפה. מכבי חיפה, אתר רשמי
יערוך אימון בכורה ויירשם למוקדמות האלופות. שימיץ'/אתר רשמי, מכבי חיפה

במכבי חיפה מאוד מרוצים מעצם העובדה שהצליחו להשלים את צירופו בזמן, מעבר שכידוע התאפשר בשל רישומו של דניאל סונדגרן כישראלי בשבוע שעבר ובכך התפנה מקום לשחקן זר נוסף/ בקבוצה יחליטו בימים הקרובים אם לצרף גם מגן שמאלי, לאור העובדה שפייר קורנו הוא המגן השמאלי הטבעי היחיד בסגל.

למרות שאין מחליף טבעי לצרפתי, לאחר צירוף שימיץ' במכבי חיפה מתלבטים אם יש צורך בצירוף מגן שמאלי נוסף כי במידת הצורך יוכל שון גולדברג לזוז ממרכז ההגנה לאגף שמאל וגם עילאי חג'ג' יכול למלא את מקומו של קורנו בעת הצורך.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully