וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוחמד עלי קמארה לקראת מכבי חיפה: "צריכים לשחק בשיא הביטחון"

אקס הפועל רעננה, כיום קפטן יאנג בויז, התראיין לפני ההמראה לישראל: "אם אנחנו רוצים להעפיל לליגת האלופות, עלינו להיות עצמנו. זה המפתח לניצחון". רידר יעבור לגרמניה?

תקציר חצי גמר גביע הטוטו: מכבי פתח תקוה - מכבי חיפה 2:0/ספורט1

מוחמד עלי קמארה הגיע להפועל רעננה בתור בלם צעיר ומבטיח, אבל קשה היה להאמין שתוך עונה אחת יעשה קפיצת מדרגה כה משמעותית ובגיל 20 בלבד נמכר ליאנג בויז, שבשנים האחרונות הפרה את ההגמוניה בשוויץ והשתלטה על הליגה בעוד פ.צ. באזל הולכת ומאבדת מיוקרתה.

חמש שנים אחר כך, קמארה עונד את סרט הקפטן של אלופת שוויץ שמקווה לחזור לשלב הבתים של ליגת האלופות שנתיים מאז הפעם האחרונה שהגיעה למפעל הכי יוקרתי ביבשת באירופה. כדי להגיע לשם, כידוע, יהיה על קמארה וחבריו לעבור את אלופת ישראל מכבי חיפה, שמחר (רביעי, 22:00) תארח את המשחק הראשון בין הקבוצות.

רגע לפני השבוע הקריטי ליאנג בויז ולמכבי חיפה, קמארה התראיין בתקשורת השוויצרית וסיפר על הבחירה בו לקפטן העונה: "זה מיוחד ומרגש להיות קפטן של מועדון גדול כמו יאנג בויז, זה לא דבר שגרתי וזה עושה אותי מאושר. אני מבין את גודל האחריות ואעשה את הכול למען המועדון".

שחקן יאנג בויז מוחמד עלי קמארה. רויטרס
יאנג בויז וקמארה רוצים לחזור לליגת האלופות/רויטרס

קמארה אמנם לא דובר גרמנית, אבל עבורו זהו לא מכשול על אף שזו השפה הכי מדוברת במועדון וכמובן שבשוויץ. "יש לי את הערכים של יאנג בויז ואת ה-DNA של המועדון בדם שלי. אני מאוד אוהב את המועדון ואת המקום ונהנה פה מאוד".

לסיום אמר קמארה בקצרה על מכבי חיפה: "ליגת האלופות זה חלום עבור כל שחקן. מה צריך לעשות כדי לעבור את מכבי חיפה? אנחנו צריכים להיות עצמנו ולהגיע בשיא הביטחון - זה המפתח כדי שנעפיל לליגת האלופות".

מי שאמור להיכלל בסגל יאנג בויז מחר בכרמל אבל לא ברור אם יעמוד לרשותה גם בגומלין בברן בשבוע הבא זהו פביאן רידר, קשר הקבוצה שמבוקש בבורוסיה מנשנגלדבאך ומעורר עניין אצל קבוצות נוספות באנגליה ובגרמניה. יאנג בויז דורשת עבור שחקן הבית בן ה-21 קרוב ל-20 מיליון יורו, תג מחיר שכרגע מונע התקדמות במו"מ.

יש לציין שיאנג בויז הגיעה אתמול בלילה לישראל אחרי מספר שעות של עיכוב בטיסה, היישר למלון "קדם" בטירת הכרמל. במלון חיכו להם עם תפריט מוקפד מיוחד לספורטאים, על פי הדרישה המאוד מוקפדת שלהם. במהלך השהות שלהם עד יום חמישי, יעמוד כל המלון לרשותם, כולל חדר סטודיו מיוחד לפילטיס, וחדרי הספא של המלון, שישמשו לעיסוי השחקנים יחד עם המעסים המקצועיים שהגיעו עם הקבוצה. הקרבה לאצטדיון והסטנדרט הגבוה של המלון, הביאו עד היום את הקבוצות ששיחקו נגד מכבי חיפה ללון ב"קדם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully