וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבי תקווה: "אני ישראלי גאה, אבל אחזיק אצבעות ליאנג בויז"

קשר העבר, הישראלי היחיד שלבש את מדי אלופת שוויץ, התראיין לאתר הרשמי שלה: "ההבדלים בין הקבוצות לא גדולים, אבל יאנג בויז מנוסה יותר ולכן תעבור"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 21.8/ספורט1

הישראלי היחיד בהיסטוריה שלבש את מדי יאנג בויז ברן הוא אבי תקווה. קשר העבר בן ה-47 כבש 13 שערים ב-54 הופעות בין השנים 2001 ל-2003 והיום (שני) התראיין לאתר הרשמי של אלופת שוויץ, יומיים לפני משחקה הראשון מול מכבי חיפה בפלייאוף ליגת האלופות.

"כמו יאנג בויז, גם מכבי חיפה שואפת לשחק בשלב הבתים של ליגת האלופות", אמר תקווה. "ההבדל בין המועדונים לא גדול, אבל אני חושב שיאנג בויז מנוסה יותר ולכן תעבור. אני ישראלי גאה, אבל חוויתי כל כך הרבה דברים טובים בשוויץ ובפרט בברן, כך שמבחינתי זה ברור: אחזיק אצבעות ליאנג בויז בדו-קרב הזה".

עוד בוואלה!

יאנג בויז נערכת: "מגיעים לקדירה של מכבי חיפה, נצטרך הופעת שיא"

לכתבה המלאה

על הקשר לשוויץ אמר: "ישראל היא המולדת ושוויץ הבית השני שלי. חייתי שלוש שנים בציריך ושנתיים בברן. כשאני רואה תמונות מאותה תקופה, אני קצת עצוב כי אלה היו הימים הכי יפים שלי ככדורגלן. יש לי רק זיכרונות טובים מיאנג בויז. אני חושב על הקהל החם ועל החברים מאותה תקופה".

תקווה ציין כמה שמות והוסיף: "אני זוכר את המאמן שלנו מרקו שלילבאום שהיה מוטיבטור מצוין, המנהל הספורטיבי פרדי ביקל ורטו בורי, שכבש את השער האחרון באצטדיון הישן. וכמובן אני חייב להזכיר את סטפן שפויזאט, איזה כדורגלן ואדם פנטסטי. זה מזכיר לי שלאחרונה ראיתי וידאו שלנו מאז, שבו ניצחנו 0:4 את לוצרן וכבשתי את אחד השערים. זה מיד העלה בי רגשות. בני בן ה-8 היה המום, הוא התקשה להאמין שזה אבא שלו במדי יאנג בויז. הוא שאל: 'זה באמת אתה?'.

כאשר נשאל מדוע לא עבר לאמן כשסיים את הקריירה ב-2007, השיב: "התשובה פשוטה - זה מעולם לא משך אותי. אני בקושי רואה כדורגל היום, בעיקר שלבים מכריעים בליגת האלופות או את המונדיאל - כאוהד שוויץ. אני עובד בתעשיית הנדל"ן כבר 16 שנים. כדורגל אני משחק רק עם חברים, בשביל הכיף".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully