וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דניאל פרץ הגיע לאימון כרגיל. גולדהאר מעלה הילוך במו"מ

19.8.2023 / 18:35

השוער המבוקש התאמן עם חבריו למכבי תל אביב, השיחות נמשכות. באיירן לוחצת לסגור, כאשר המתווכים מבהירים שיש גבול לסבלנות שלהם

תקציר ניצחונה של מכבי תל אביב 0:1 על א.א.ק לרנקה במוקדמות הקונפרנס ליג/ספורט1

דניאל פרץ הגיע הערב (שבת) כרגיל לקרית שלום והתאמן עם מכבי תל אביב בזמן שעל הציר שבין טורונטו למינכן נמשכות השיחות על מעברו. ג'ק אנגלידיס ובן מנספורד לא נמצאים בארץ מאז המשחק שלשום מול א.א ק לרנקה והם ביחד עם מיטש גולדהאר אמורים לקדם את המגעים ביום שנפתח בקנדה.

המגעים בין גולדהאר ואנשיו לבין באיירן מינכן נמשכים זה היום השלישי והשוער מקווה כי הצדדים יסגרו בהקדם על מנת שלא תהיה תקלה והעסקה לא תצא אל הפועל. הסוכנים המתווכים בעסקה הבהירו מהיום הראשון כי לבאיירן לא תהיה סבלנות ללא הגבלה וכי הגרמנים רוצים לסיים בזריזות את המשא ומתן.

העובדה שמכבי תל אביב לא קפצה על ההצעה ומנהלת משא ומתן קשוח, אמורה אולי לגרום לבאיירן להתרשם עוד יותר מהנחישות של מכבי תל אביב להשאיר אצלה את השוער, אבל בפועל זה דוחק את באיירן לצרף שוער אחר ומכאן החשש של פרץ שמשהו ימנע את המעבר הגדול.

שוער מכבי תל אביב דניאל פרץ. אריאל שלום
המעבר הגדול בדרך. דניאל פרץ/אריאל שלום

עוד על מעברו הצפוי של דניאל פרץ

עוד בוואלה! ספורט

כמיליון יורו עם אפשרות ל-3: הרווח של מכבי תל אביב והיריבה הבאה

לכתבה המלאה

קצב המשא ומתן של מכבי תל אביב לא אמור להפתיע מישהו, מאחר שגם עסקת ג'ורג'ה יובאנוביץ' נמשכה למעלה משבוע ועסקאות אחרות של העברת שחקנים הסתיימו בעבר אחרי שבועות. מכבי תל אביב רוצה למקסם מבחינתה את המעבר. היא יודעת שהגרמנים יכולים לשלם אבל עדיין קיים חשש שאם פרץ לא יעבור, יהיה קשה להחזיר לו את חדוות המשחק והחיים בידיעה שאיבד מעבר כל כך יוקרתי. כך או אחרת, השוער כאמור ממתין לאור ירוק ולא רוצה לדמיין תסריט שלא יהיה שוער באיירן בשבוע הקרוב.

יש לציין שלצד באיירן מינכן, יש עוד קבוצות שרוצות את השוער, אבל הוא הבהיר שהוא רוצה לעזוב רק לבאיירן מינכן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully