וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמבפה חזר וכבש, אך פ.ס.ז' המאכזבת רשמה תיקו שני ברציפות

הכוכב קם מהספסל, סחט פנדל וניצל אותו (62), אך טולוז השוותה ל-1:1 עם פנדל משלה (87). בכורה לדמבלה. בלאן ירים ידיים? ליון הובסה 4:1 בבית על ידי מונפלייה

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 18.8/ספורט1

קיליאן אמבפה שב לפריז סן ז'רמן, אך גם הוא לא הצליח להושיע אותה הערב (שבת) מתיקו שני ברציפות - 1:1 מול טולוז. המחזור נפתח אמש עם 2:2 של מארסיי עם מץ, בעוד ליון האומללה חטפה 4:1 ממונפלייה.

עוסמאן דמבלה מחבק את קיליאן אמבפה אחרי שער של פריז סן ז'רמן. רויטרס
יש עוד עבודה. אמבפה ודמבלה/רויטרס

טולוז - פריז סן ז'רמן 1:1

גם חזרתו של קיליאן אמבפה לא הצילה את האלופה, שהמשיכה את פתיחת העונה המאכזבת שלה עם תיקו שני ברציפות. אחרי ה-0:0 הביתי מול לוריין במחזור הראשון, קיוותה פריז לקבל את הגרסה החדשה והמשופרת של עצמה. אחרי 51 דקות חלשות נזרקו לכר הדשא אמבפה ועוסמאן דמבלה, לראשונה העונה, ואכן הביאו לשינוי. הראשון סחט פנדל 11 דקות לאחר מכן וגם דייק מהנקודה הלבנה, אולם המילה האחרונה היתה שייכת למארחת - אשרף חכימי גרם לפנדל בצד השני וזקאריה אבוחלאל קבע את תוצאת הסיום בדקה ה-87.

עוד בוואלה!

היום שאחרי ניימאר ומסי: תוכנית ההתחמשות של פ.ס.ז' סביב אמבפה

לכתבה המלאה
שחקני מארסיי. SEBASTIEN BOZON/AFP, GettyImages
חגגו מוקדם מדי. שחקני מארסיי אחרי השער של סוגלו/GettyImages, SEBASTIEN BOZON/AFP

מץ - מארסיי 2:2

אחרי שברון הלב באמצע השבוע, שכלל ספיגת פנדל עמוק בתוספת הזמן והפסד לפנאתינייקוס בדו קרב הפנדלים במוקדמות ליגת האלופות, מארסיי לא הצליחה להתאושש אפילו מול העולה החדשה. המאמן מרסלינו שלף שפן מפתיע והעלה ב-11 את אמראן סוגלו להופעת הבכורה. שחקן הכנף בן ה-18 החזיר על כך במשחקו הראשון בבוגרים, ובדקה ה-14 העלה את האורחת ל-0:1.

העולה החדשה שהובסה 5:1 בראן במחזור הראשון הצליחה לתקן את הרושם, זאת על אף שנותרה בעשרה שחקנים בעקבות אדום ישיר לאבאבקאר לו בדקה ה-59. צ'ייק סבאלי איזן בדקה ה-65, וכעבור שש דקות הימם ג'ורג' מיקאוטדזה את האורחת עם המהפך. עם זאת, מארסיי בכל זאת הצליחה לחלץ נקודה בדקה ה-82 משער של ויטור אוליביירה, החלוץ הפורטוגלי הידוע בכינויו "ויטיניה"

אקור אדאמס שחקן מונפלייה חוגג שער. JEFF PACHOUD/AFP, GettyImages
הפציץ בנורבגיה וחוגג גם בצרפת. אקור אדאמס/GettyImages, JEFF PACHOUD/AFP

ליון - מונפלייה 4:1

גם דחיית המשחק בשעתיים לאחר התלונות של לורן בלאן, לא סייעה לו מול הקבוצה בה הפך לכוכב והמצב של ליון רק מחמיר: ארבעה הפסדים ללא שער במשחקי ההכנה וכעת 0 מ-6 בליגה. ארנו נורדן ניצל טעות מביכה של שוער המשנה רמי ריו שמסר לרגליו, וכבש בדקה ה-20. הירדני מוסא אל תעמרי הכפיל בדקה ה-39 והשלים צמד במתפרצת בדקה ה-66 אחרי אסיסט של השוער בנז'מן לקונט, כאשר אלכסנדר לקאזט שכבש רביעייה במהפך מ-4:1 ל-4:5 במפגש הקודם בין השתיים, הצליח רק לצמק (69) ואקור אדאמס נעץ את הרביעי (89).

משחקי יום ראשון

ליל - נאנט (14:00)
לוריין - ניס (16:00)
ריימס - קלרמון (16:00)
לה האבר - ברסט (16:00)
מונאקו - שטרסבורג (18:05)
לאנס - ראן (21:45)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully