וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היום שאחרי ניימאר ומסי: תוכנית ההתחמשות של פ.ס.ז' סביב אמבפה

ב-"RMC" מדווחים על הבנייה מחדש של אלופת צרפת כשהמטרות העיקריות לקיץ הקרוב הם רנדל קולו מואני לעמדת החלוץ המרכזי ובראדלי בארקולה לאגף. במועדון רוצים "להצעיר" את הסגל ולבנות על שחקנים מקומיים

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 16.8/ספורט1

פריז סן ז'רמן החלה את הקיץ עם עזיבתו של ליאונל מסי, המשיכה לסאגת קיליאן אמבפה שנמשכה עד הימים האחרונים ועדיין לא נסגרה על הארכת חוזה סופית ובשיאה גם נפרדה משחקן הרכש היקר בתולדות הכדורגל העולמי - ניימאר - שנמכר לאל הילאל מהליגה הסעודית.

עם חוזי העתק שפינו מקום והמכירה של הסופרסטאר הברזילאי, באלופת צרפת מתחילים לחשוב על תוכניות הרכש הבאות אחרי הגעתו של עוסמאן דמבלה עם מחשבה עיקרית - מי יהיה סביב קיליאן אמבפה בחלק הקדמי. אחרי שנים שבבירת צרפת התרגלו לשמות ענק בדמותם של הפרעוש, ניימאר, זלאטן איברהימוביץ', אדינסון קבאני ועוד רבים וגדולים, נראה כי המגמה אליה מכוונת קבוצת הפאר הוא צרפתי.

ב-"RMC" מדווחים כי המטרה מספר אחת של פ.ס.ז' לקיץ הקרוב הפכה להיות רנדל קולו מואני. חלוצה הצרפתי של איינטרכט פרנקפורט עורר עניין אצל טוטנהאם, ריאל מדריד ובאיירן מינכן במהלך הקיץ, אך נראה כי הצעה שתגיע מכיוון אלופת צרפת תפתה יותר את מלך שער פרנקפורט שכבש 24 שערים ובישל 17 ב-47 הופעות במדים האדומים-שחורים של הקבוצה הגרמנית. יחד עם התקציב שחזר להיות גבוה אצל פריז, הם צפויים לשלם עבורו 100 מיליון יורו.

עוד בכדורגל עולמי

רנדל קולו מואני, שחקן איינטרכט פרנקפורט חוגג. Christian Kaspar-Bartke, GettyImages
המטרה העיקרית של פריז סן ז'רמן. רנדל קולו מואני/GettyImages, Christian Kaspar-Bartke

שם נוסף שעלה ונראה כי בדרך לקבוצה של אמבפה הוא בראדלי בארקולה. שחקן הכנף של ליון הרשים בעונה האחרונה ובטורניר היורו עד גיל 21, ולאחר שיסגרו את עמדת החלוץ המרכזי, יתפנו בפריז סן ז'רמן להגיש הצעה על סך 35 מיליון יורו עבור בארקולה.

עם האפשרות שמרקו וראטי גם כן יעזוב לערב הסעודית יחד עם ניימאר, בפריז מתכוננים להצעיר את הסגל ובעיקר לחזק בשמות צרפתיים שיחזירו את הדומיננטיות של הקבוצה בעיקר בליגה, ולקראת בניית סגל חדש תחת לואיס אנריקה שיורכב, ברובו, מהכישרונות המקומיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully