וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדורטמונד מאושרים מעזיבת בלינגהאם: "פגע בשחקנים, לא היה מנהיג"

האנגלי בן ה-20 החל ברגל ימין את דרכו בריאל מדריד, בגרמניה לא מצטערים שנמכר ולא מתגעגעים: "מאז שהרגיש בצל של ארלינג הולאנד, הוא שם את עצמו מעל הקבוצה"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 16.8/ספורט1

ריאל מדריד הפכה את ג'וד בלינגהאם לרכש היקר בתולדותיה כאשר שילמה עבורו לבורוסיה דורטמונד 103 מיליון יורו לפני בונוסים שיגיעו לעוד עשרות מיליוני יורו, והקשר בן ה-20 פרע שטר ראשון כשהבקיע במשחק הבכורה שלו בקבוצה, בניצחון 0:2 בחוץ על אתלטיק בילבאו במחזור פתיחת העונה בספרד.

בדורטמונד, כך לפי כתבה שפורסמה הבוקר (רביעי) בעיתון "בילד", מאושרים מעזיבת בלינגהאם - לא רק בשל הסכום העתק שקיבלו עבורו, אלא בעיקר בשל כך שרבים משחקני הקבוצה הרגישו שהוא פוגע בהם והופך מיום ליום לגורם רעיל ביותר בחדר ההלבשה.

ג'וד בלינגהאם ריאל מדריד. GettyImages
בריאל מדריד הוא פתח ברגל ימין. בלינגהאם/GettyImages

שחקנים רבים בבורוסיה דורטמונד הרגישו שבלינגהאם שם את עצמו מעליהם ומעל הקבוצה כולה, ניסה לקחת בכוח את תשומת הלב מהם ואף "נלחם" בארלינג הולאנד כדי שיכירו בו ככוכב הגדול של הקבוצה.

"שחקנים בדורטמונד סבורים שהחל מעונת 2021/22, בלינגהאם החל להרגיש שהוא בצל של הולאנד. אחרי כל משחק הוא המתין עם ההליכה להודות לאוהדים, העדיף לא להגיע ביחד עם כל שחקני הקבוצה לעבר היציע. הוא היה אחד השחקנים הכי צעירים, אבל במהרה הפך לדמות בכירה והוכרז כאחד הקפטנים של המועדון", נכתב בין השאר, "חבריו לקבוצה הרגישו שהוא לא מנהיג ותמיד מצוברח, גישה שפגעה בחדר ההלבשה כולו".

ב"בילד" גם סיפרו שבלינגהאם העליב שחקנים רבים בשיחות איתם והעלו בתור דוגמה תקרית עם ניקו שולץ, שנגד ריינג'רס בליגה האירופית לא מסר לו טוב והאנגלי הצעיר גער בו בתגובה: "אתה לא יכול למסור כדור פשוט, חתיכת חרא! כל פעם אותו הדבר!". בכתבה הדגישו שזו לא הייתה תקרית חד פעמית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully