וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דורטמונד הודיעה: ג'וד בלינגהאם עובר לריאל מדריד, שתשלם סכום שיא

הבלאנקוס ישלמו 103 מיליון יורו על היהלום של דורטמונד, פלוס בונוסים של עד 30 מיליון יורו, שיהפכו אותו לרכש היקר בתולדות המועדון. יחתום עד 2029

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 7.6/ספורט1

ריאל מדריד סגרה את העסקה הגדולה של הקיץ: בורוסיה דורטמונד הודיעה היום (רביעי) באופן רשמי שג'וד בלינגהאם בדרך לריאל מדריד אחרי שהושג סיכום ביןן המועדונים. הקשר האנגלי של סגנית אלופת גרמניה יחתום בריאל לשש שנים, עד 2029, והבלאנקוס ישלמו עליו 103 מיליון יורו, כשהבונוסים יוכלו להגיע לעד ל-30 אחוז מסכום העסקה (עוד כ-30 מיליון יורו) בהתאם להישגיו האישיים והישגי הקבוצה. כאמור, בלינגהאם כבר סיכם בריאל אך טרם חתם רשמית.

הקשר האנגלי של דורטמונד גם זכה להתעניינות ממולדתו ובעיקר ממנצ'סטר סיטי וליברפול, אך בסופו של דבר הוא צפוי להמשיך לתחנה נוספת מחוץ לממלכה. בגרמניה טענו כי דורטמונד ניסתה להשיג 140 מיליון יורו עבור הקשר שיחגוג הקיץ את יום הולדתו ה-20, אך ריאל הצליחה להפחית בדרישות והיא תחתים אותו על חוזה עד שנת 2029. לשני המועדונים המעורבים בעסקה מערכת יחסים ידידודית וקרובה. ההעברה הזו תהפוך ליקרה בתולדות ריאל, שכן כעת השיא עומד על 115 מיליון יורו ששולמו על אדן הזאר ב-2019.

ג'וד בלינגהאם בורוסיה דורטמונד. רויטרס
בקרוב בלבן. בלינגהאם/רויטרס

בלינגהאם תמיד נחשב לכדורגלן מוערך, אבל במהלך המונדיאל עשה פריצה בזירה היוקרתית מכולן, והיה על פי רבים השחקן המצטיין בשורות נבחרת אנגליה, שהגיעה לרבע הגמר בקטאר. יש לו 24 הופעות בנבחרת, ושער אחד שהובקע במונדיאל נגד איראן.

בריאל מדריד הוא צפוי למאבק קשה במיוחד עם חולצת ההרכב בקישור, כאשר מלבד לוותיקים טוני קרוס, לוקה מודריץ' ודני סבאיוס, בנוסף בסגל נמצאים גם פדריקו ואלוורדה וצמד הצרפתים המבטיחים - אורליין טשואמני ואדואדרו קמאבינגה.

ריאל איבדה בימים האחרונים את קארים בנזמה ומרקו אסנסיו, ואחרי עונה מאכזבת זקוקה נואשות לחזיוק וריענון בחלק הקדמי. על פי הערכה, זה לא הרכש האחרון של ריאל הקיץ, כשבנוסף לחוסלו שיגיע מאספניול, יגיע חלוץ בכיר נוסף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully