וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמבפה ימשיך לשחק ויעזוב בחינם? התרחיש החדש שמרצה גם את פ.ס.ז'

הכוכב עשוי לוותר על המענקים ולא להאריך את חוזהו - צעד שיהפוך את העזיבה לפחות מזיקה כלכלית. המועדון מאמין באפשרות שיחתום במהלך העונה, בספרד עוקבים בדריכות אחרי צעדיו: "לריאל מדריד אין את הלוקסוס לסגור את הדלת בפניו"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 14.8/ספורט1

חזרתו של קיליאן אמבפה לסגל פריז סן ז'רמן, אחרי שפספס מחזור אחד בלבד, הבהירה כי לפחות בעונה הקרובה הוא יישאר בעיר האורות. מאז ההתחממות ביחסים דווח כי הכוכב יאריך את חוזהו בעונה אחת עם הבטחה שיימכר בקיץ הבא לריאל מדריד, אך בסופו של דבר ייתכן כי אמבפה עדיין לא יחתום על חוזה חדש, יעזוב בקיץ בחינם ובכל זאת יהיה חלק מהסגל של לואיס אנריקה לאורך העונה.

לפי עיתונאי ה"את'לטיק" מריו קורטחאנה, פתרון אפשרי הוא שאמבפה יוותר על הבונוסים הקיימים בחזה שלי ויישאר בלי להאריך את ההסכם מעבר ל-2024. אותו ויתור עשוי לחסוך לפ.ס.ז' בין 100 ל-150 מיליון יורו.

התרחיש הזה יתקבל אצל פ.ס.ז', שמאמינה כי בקבוצה המתחדשת (ובלי ניימאר בין היתר) הוא ירגיש בנוח ואולי אף יסכים להאריך את חוזהו במהלך העונה. אם הוא בכל זאת יהפוך לחופשי בקיץ הבא, ויתור על הבונוסים כמו מענקי הנאמנות יהפכו את העזיבה שלו לפחות מזיקה למועדון מבחינה כלכלית.

קיליאן אמבפה באימון פריז סן ז'רמן. JULIEN DE ROSA/AFP, GettyImages
יוותר על המענקים? אמבפה/GettyImages, JULIEN DE ROSA/AFP

עוד בפריז סן ז'רמן

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

בינתיים, בספרד כבר מודים כי אמבפה לא יגיע לריאל מדריד הקיץ. מנחה התכנית הפופולרית "אל צ'ירינגיטו", ג'וספ פדררול, אישר כי המעבר לא ייצא לפועל השנה וכי מבחינת ריאל מדריד הסגל לעונה הקרובה סגור: "אם אמבפה יחדש את חוזהו, זה יבהיר לריאל מדריד שהוא לא רוצה להצטרף אליה. זה חשוב מאוד אם הוא יאריך את החוזה או לחלופין יוותר על המענקים".

אגדת ריאל מדריד ואחד הפאנליסטים בתכנית, גוטי, התייחס גם הוא לסאגת אמבפה: "אם הוא יאריך חוזה, זה יראה שהכסף הוא מה שמניע אותו. אם זה יקרה ריאל מדריד תצטרך ללכת על ארלינג הולאנד. אני רוצה שאמבפה ישחק בריאל, אין לה את הלוקסוס לסגור את הדלת בפניו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully