וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפך לכלי משחק עם אמבפה, ברח מצ'אבי: כך ניימאר התגלגל לסעודיה

הברזילאי חש שפ.ס.ז' משתמשת בו במסגרת מאבקי הכוח עם אמבפה, הבין שחלום הקאמבק לברצלונה בלתי אפשרי בשל היחסים הרעועים עם המאמן, וסורב כשהציע את עצמו לשלל קבוצות בכירות באירופה. אחרי שהמעבר לאל הילאל נסגר, נחשפים הפרטים מאחורי הקלעים

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 14.8/ספורט1

כשניימאר נרכש על ידי ברצלונה מסנטוס בקיץ 2013, רבים האמינו שזהו הצעד הראשון בדרך להשתלטותו על הכדורגל האירופי, ולהפיכתו לשחקן הטוב בעולם. בדיוק עשר שנים חלפו, והיום (שלישי) אחרי שמעברו לאל הילאל נסגר סופית, אפשר להתחיל לסכם קריירה של פספוס והחמצה.

בגיל 31, אחרי סדרת פציעות ובתום 6 שנים סוערות בפריז סן ז'רמן, ניימאר ככל הנראה מסיים את הפרק האירופי בקריירה. יש שיאמרו שהלכה למעשה הוא מסיים את הקריירה כולה. הרקורד של הכוכב הברזילאי בכל זאת מרשים: בסך הכל, הוא רשם 359 הופעות בכדורגל האירופי, בהן כבש 223 שערים וזכה ב-21 תארים. יחד עם זאת, קשה שלא לדמיין מה היה קורה אילו לא היה בוחר לעזוב את ברצלונה בגיל 25 כשהוא בשיאו, ועובר לפריז שאותה הוא עוזב כעת בטריקת דלת.

לפי "ל'אקיפ", ניימאר חש תחושות קשות כלפי פ.ס.ז' בתקופה האחרונה. לתחושתו, הוא היה לא יותר מאשר "כלי משחק" בידיהם של ראשי המועדון במסגרת כיפופי הידיים עם קיליאן אמבפה. לפי הדיווחים, ניימאר ידע שאמבפה לא מתלהב מהאפשרות להמשיך לשתף איתו פעולה, ולכן פ.ס.ז' השתמשה בו כקלף מיקוח.

כשהגיעה ההצעה הרשמית מהסעודים לרכוש את ניימאר בכ-90 מיליון יורו, פ.ס.ז' קפצה על המציאה. "מבחינת המועדון, ההצעה הזו היא מתנה משמיים. לא היינו מקבלים הצעה כזו על ניימאר מאף קבוצה אחרת, זה אפילו לא קרוב", צוטט אתמול גורם במועדון ב"לה פריזיאן". "עבור הסעודים, ניימאר הוא עדיין אחד השחקנים הטובים בעולם. אם לא מבחינה מקצועית, אז בוודאי מבחינה תדמיתית. לא הייתה להם שום בעיה לשלם עליו סכומים כל כך גבוהים".

שחקן פריז סן ז'רמן קיליאן אמבפה עם ניימאר. STEPHANE DE SAKUTIN/AFP, GettyImages
אהבה גדולה אין שם. אמבפה וניימאר/GettyImages, STEPHANE DE SAKUTIN/AFP

לפי כל הדיווחים, ניימאר עשה מאמצים רבים כדי להישאר באירופה ולמעשה להמשיך להיות חלק מכדורגל תחרותי ברמות הגבוהות. הפנטזיה הייתה לחזור לברצלונה, אבל ניימאר ידע היטב שזה לא באמת יכול לקרות, בעיקר בגלל איש אחד. "כולם בברצלונה רצו את ניימאר. לאפורטה התלהב מהרעיון להחזיר אותו מהיום הראשון שהאופציה הזו עלתה על השולחן. אבל בשיחות עם בארסה, ניימאר הבהיר שכל עוד צ'אבי הוא המאמן, אין סיכוי שהוא יחזור. מערכת היחסים הבעייתית הזו הפכה את החזרה של ניימאר לברצלונה לבלתי אפשרית", חשף פבריציו רומאנו.

אחרי שהבין שלא יחזור לברצלונה, ניימאר כביכול עשה מאמץ אחרון למצוא קבוצה בכירה באירופה. על פי דיווח באנגליה, נציגיו פנו מיוזמתם לבאיירן מינכן, מנצ'סטר יונייטד, ריאל מדריד, צ'לסי ומנצ'סטר סיטי - אבל כולן ללא יוצאת מהכלל סירבו, בעיקר בגלל הסכום הגבוה שפ.ס.ז' דרשה תמורתו, ובשל שכרו העצום.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
צ'אבי שחקן נבחרת ספרד עם ניימאר שחקן נבחרת ברזיל. רויטרס
אהבה גדולה אין שם 2. ניימאר וצ'אבי/רויטרס

בסופו של דבר ניימאר נאלץ להתפשר על אל הילאל, שם יהנה מתנאים חלומיים. אחרי שעבר אתמול בדיקות רפואיות, הוא ימריא לסעודיה ביום שישי יחד עם משפחתו ונציגיו, ויוצג כשחקנה החדש של הקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully