וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כבר עבר בדיקות רפואיות: ניימאר יטוס לערב הסעודית בהמשך השבוע

כל פרטי החוזה של הברזילאי באל-הילאל נסגרו. הכוכב יקבל 260 מיליון יורו בשתי עונות, לצד בונוסים שמנים, מטוס פרטי ואחוזת ענק

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 14.8/ספורט1

זהו, זה סגור: ניימאר סיכם את כל תנאיו לשנתיים בשורות אל הילאל. הברזילאי יצטרף לסעודים תמורת 90 מיליון שיועברו לפריז סן ז'רמן, כאשר המשכורת של הסופרסטאר החדש של הליגה מהמפרץ תהיה 260 מיליון יורו לשנתיים. לפי פבריציו רומאנו, כל המסמכים נחתמו וגם הבדיקות הרפואיות כבר נעשו. ניימאר יטוס לסעודיה בהמשך השבוע ויוצג רשמית בקבוצתו החדשה.

ניימאר (31) יצטרף לסרגיי מילינקוביץ'-סאביץ', רובן נבס, קאלידו קוליבאלי ומלקום, שהחזיק עד הערב בשיא כהעברה היקרה ביותר בתולדות הליגה הסעודית עם 60 מיליון יורו, באחת הקבוצות החזקות ביותר שתרוץ חזק השנה על תואר האליפות.

לפי דיווחים, מלבד המשכורת השנתית, ניימאר יקבל בסעודיה גם מטוס פרטי, אחוזת ענק, 80 אלף יורו לכל ניצחון ולא פחות מ-500 אלף יורו על כל פוסט ברשתות החברתיות שיזכיר את ערב הסעודית.

ניימאר, פריז סן ז'רמן. רויטרס
עוד כוכב בסעודיה. ניימאר/רויטרס

הברזילאי עדיין מחזיק בשיא ההעברות כשב-2017 חתם בפריז סן ז'רמן מברצלונה תמורת 222 מיליון יורו, אך לא הצליח להביא את קבוצת הפאר הצרפתית לארץ המובטחת - זכייה בליגת האלופות, ויזכר בעיקר כמי שהביא מספרים מרשימים, אך היה מעורב בלא מעט בעיות משמעת ופציעות.

קודם לכן, ניימאר שיחק כאמור בברצלונה, שם זכה עם הקבוצה בטרבל ב-2015 והיה חלק משלישיית ההתקפה מהטובות בהיסטוריה יחד עם ליאונל מסי ולואיס סוארס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully